جایگاه‌های سی ان جی قزوین ضدعفونی شد

اسماعیل عرشیان، از میکروب زدایی و ضدعفونی اتاق‌ها، محوطه، سرویس‌های بهداشتی و نازل‌های تمامی جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام اتاق ها، محوطه، سرویس‌های بهداشتی و نازل‌های جایگاه های سی ان جی توسط عوامل سازمان تاکسیرانی میکروب زدایی و ضدعفونی شد.
وی اظهارکرد: از تاکسیرانان و رانندگان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و افراد جامعه از دست زدن و برداشتن نازل ها اکیداً خودداری نمایند و مراحل سوخت گیری را فقط از طریق اپراتورها و متصدیان جایگاه‌ها به انجام رسانند.
عرشیان تصریح کرد: همچنین به منظور پیشگیری از ویروس کرونا به جای پرداخت نقدی، هزینۀ سوختگیری را از طریق کارت‌های بانکی در دستگاه های کارتخوان موجود در جایگاه‌ها پرداخت کنند.
وی در پایان افزود: سازمان تاکسیرانی دارای ۸جایگاه سی ان جی در سطح شهر است و روزانه در حدود ۱۵هزار دستگاه خودرو در این جایگاه‌ها سوختگیری می‌کنند که برای مقابله با کرونا عمل ضدعفونی و میکروب‌زدایی در جایگاه‌ها به طور متناوب انجام می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =