۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
دو عنوان کتاب در شهرستان کیار رونمایی شد

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش جنبی دومین جشنواره‌ استانی شعر داوار (مادرانه) ناغان از دو عنوان کتاب رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  سید حسین نژادحسینی ضمن اعلام این خبر افزود: در این جشنواره که با حضور مسئولان استانی و شهرستان کیار برگزار شد از دو عنوان کتاب با نام های «آشنایی با تخلفات ساختمانی کمیسیون ماده صد» و مجموعه شعر «رهاگر» رونمایی شد.
وی ادامه داد: مجموعه شعر «رهاگر»، سروده‌ ناصر حسین‌پور، نخستین کتاب چاپی انتشارات دِزپارت شهرکرد (با مدیریت علی حسین‌پور) در سال ۱۳۹۸ است که اخیراً به جمع ناشران استان چهارمحال و بختیاری پیوسته است.
نژادحسینی افزود: مجموعه شعر «رهاگَر» در قطع رقعی و ۱۶۹ صفحه، شامل بخشی از اشعار (۱۰۰ شعر نو)، ناصر حسین‌پور (بنیان‌گذار و دبیر انجمن شعر و ادب عباس ارشاد ناغان و دبیر انجمن ادبی کودک و نوجوان مهرِ داوار ناغان) است که از ابتدای سال ۱۳۸۳ تا پایان سال ۱۳۹۷ به مدت ۱۵ سال سروده شده‌ و در برگیرنده‌ موضوعات اجتماعی، فرهنگی، ادبی و احساساتِ عاطفی شاعر است.
معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این جشنواره همچنین از کتاب «آشنایی با تخلفات ساختمانی کمیسیون ماده صد» اثر علی رحیمی، کارمند شهرداری ناغان و محمد ابراهیمی، شهردار ناغان رونمایی شد.
وی ادامه داد: کتاب «آشنایی با تخلفات ساختمانی کمیسیون ماده صد» در قطع رقعی و ۱۴۶ صفحه در سال ۱۳۹۷ توسط انتشارات مرید به چاپ رسیده است.
دومین جشنواره‌ی استانی شعر داوار (مادرانه) ناغان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامی‌داشت مقام مادر و روز زن در شهر ناغان برگزار شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =