راه اندازی کارواش یارانه‌ای برای تاکسیرانان در قزوین

عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از راه اندازی کارواش یارانه‌ای با تخفیف ویژه برای تاکسیرانان در آستانه سال نو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو، به منظور رفاه حال تاکسیرانان و همچنین ارتقای زیبایی سیما و منظر شهری، کارواش یارانه ای سازمان تاکسیرانی توسط سازمان تاکسیرانی دایر شده که خدمات خود را با ۷۰درصد تخفیف ارائه می‌کند.
وی اظهارکرد: در این کارواش که در چهارراه ولیعصر تعمیرگاه سابق اتوبوسرانی قرار دارد، روشویی تاکسی ها تا عید نوروز با مبلغ ۵هزار تومان انجام می شود و تاکسیرانان همه روزه از ساعت ۹صبح تا ۵بعد از ظهر می‌توانند برای شست و شوی تاکسی خود و بهره‌مندی از تخفیف ویژه به این کارواش مراجعه کنند.
عرشیان تصریح کرد: در این مکان علاوه بر شست و شو، تاکسی‌ها به منظور پیشگیری از ویروس کرونا توسط عوامل تاکسیرانی به طور رایگان ضدعفونی و میکروب زدایی می‌شوند.
وی در پایان گفت: امیدواریم با این گونه اقدامات بهداشتی، نقش مهمی در ایجاد آراستگی، پاکیزگی و زیبایی فضا و منظر شهری و تأمین سلامت شهروندان در آستانه فرا رسیدن سال جدید داشته باشیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =