برگزاری نمایشگاه بهاره در کرمانشاه ممنوع شد

پیش از این قرار بود که در آستانه نوروز نمایشگاهی به منظور رفاه حال مردم برای تهیه اقلام نوروزی برپا شود که این نمایشگاه لغو شد.

 به گزارش خبرآنلاین از کرمانشاه ؛بنفشه امامی نیا اظهار داشت: این تصمیم براساس اعلام ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری اتخاذ شده است.مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه عنوان کرد: تا پایان فروردین ماه ۹۹ هیچ نمایشگاهی در کرمانشاه برگزار نمی شود و پس از آن نیز برگزاری نمایشگاه منوط به تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا استان خواهد بود.
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز شب گذشته در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا که در استانداری برگزار شد تاکید کرد که باید از برگزاری بازارهای روزانه در محلات شهری جلوگیری شود.
 براساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه تا ظهر سه شنبه(۱۳ اسفند) ۴۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تاکنون آزمایش‌ کرونا ۱۲ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۲ نفر از آنان فوت کرده است.
از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۶۶ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۱۶ نفر از آنان ترخیص شده اند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور تاکنون بیش  از ۸ هزار و ۵۳۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس بستری شدند که برای ۵ هزار و ۷۳۷ نفر تست انجام شده و دو هزار و ۳۳۶ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
۷۷ نفر تاکنون در کشور به علت ابتلا به بیماری ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته است.
تاکنون ۹۱ هزار و ۳۱۸ نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند، از این تعداد سه هزار و ۱۳۱ نفر جان خود را به علت بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند و ۴۸ هزار و ۲۹۱ نفر بهبود یافته اند. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =