۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
نمایش فیلم هدیه تهرانی در سراسر جهان

شبکه توسعه سینمای آسیا - اقیانوسیه (Netpac) فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی را در چهارده شهر جهان به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «روزهای نارنجی»، شبکه ارتقای سینمای آسیا و پاسیفیک موسوم به نتپک که یک‌ نهاد بین‌المللی شناخته شده و تحت حمایت یونسکو است، در روز ۸ مارس برابر با ۱۸ اسفند که روز جهانی زن از طرف سازمان ملل اعلام شده، فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی را در چهارده شهر لندن، سیدنی، ادینبورگ، بریستان، هاوایی، الماتی، دهلی نو، کرالا، داکا، اسکوپیه، کوالالامپور، کوچی، بنگلور و تریوندروم به نمایش می‌گذارد.

این برنامه برای حدود پنجاه شهر دنیا برنامه‌ریزی شده بود که متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا، عمده‌ نمایش‌ها لغو شد. فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» تاکنون در سی جشنواره و رویداد سینمایی در خارج از ایران به نمایش در آمده و ۹ جایزه نیز دریافت داشته است.

«روزهای نارنجی» درباره آبان، زنی ۴۵ ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است. هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب بازیگران این فیلم هستند.

تهیه کننده فیلم «روزهای نارنجی» علیرضا قاسم‌خان، مشاور تهیه‌کننده و مجری طرح شهنام شهباززاده و عرضه و پخش بین‌المللی این فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =