آغاز  ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی از ١٧ اسفندماه

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، شنبه‍١٧ اسفندماه را آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سیدمحسن حمزه‌لو با اعلام این‌ خبر که دومین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان از هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: ثبت‌نام در شهرهای ارومیه، خوی، سیه‌چشمه، مهاباد، اشنویه، نقده، محمدیار، شاهین‌دژ، سردشت و تکاب از ساعت ١٠ صبح روز شنبه ١٧ اسفندماه آغاز و تا ساعت ٢۴ روز یک‌شنبه ١٨ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که متقاضیان در بازه‌ی زمانی مشخص شده می‌توانند با مراجعه به سامانه بدون محدودیت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی //:https tem.mrud.ir ثبت نام کنند، افزود: پس از اتمام زمان ثبت‌نام و اتمام پالایش متقاضیان بر اساس شرایط طرح، واجدین شرایط مطابق با ظرفیت هر شهر از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و پیامک واجد شرایط را دریافت کرده‌اند چنان‌چه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کرده بودند، چنان‌چه واجد شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =