ساعت کاری ادارات در استان سمنان تمدید شد

کاهش ساعت کاری ادارات در استان سمنان یک هفته تمدید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان کارگروه مبارزه با کرونا در ایران و کارگروه استانی مبارزه با کرونا در سمنان، کاهش ساعت کاری اداری را تا پایان هفته آینده تمدید کردند.  

بر اساس این مصوبه کارگروه مبارزه با کرونا در ایران و کارگروه استانی مبارزه با کرونا در سمنان در روز پنجشنبه، ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی شامل واحدهای اداری، موسسه های آموزش عالی و کادر اداری شهرداری ها از روز شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ لغایت پنجشنبه ۲۲ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۳ خواهد بود. ‌

 کارگروه مبارزه با کرونا در استان اعلام کرد: کاهش ساعت کاری شامل حال موسسه های خدمات رسان مراکز بهداشتی و درمانی و بانک ها نمی شود و فعالیت این مراکز بر اساس قوانین مرکزی مربوط به خود انجام می‌شود.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی استان سمنان، ساعت کاری بانک های عضو شورا از ۸ الی ۱۳ برای کارکنان ستادی و در بخش ارایه خدمت به مشتریان از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ اعلام کرده است.

بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان سمنان تا شامگاه چهاشنبه چهاردهم اسفند به ۳۷ نفر رسید و ۶ نفر براثر این ویروس فوت کردند.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =