اخطار دکتر پورعلی به شایعه پراکنان فضای مجازی کیش

دکتر پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر شورای تامین نسبت به انتشار هر گونه مطالب غیر واقعی و فاقد وجاهت اخطار داد و آنرا به‌منزله شایعه‌پراکنی در جامعه به منظور تشویش اذهان عمومی اعلام نمود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر شورای سلامت جزیره در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و حساسیت انتقال مصوبات شورای سلامت کیش گفت: اخیرا مشاهده شده که برخی با استناد به مصوبات شورای سلامت، مطالبی در فضای مجازی نشر داده‌اند که خلاف رویه معمول و جاافتاده در زمینه اطلاع‌رسانی مصوبات این شورا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان با تاکید به استفاده از اخبار مورد تایید شورای سلامت گفت: مصوبات این شورا صرفا توسط محمدرضا رضانیا سخنگوی شورا به اطلاع مردم شریف رسانده می‌شود و انتشار هر مطلبی غیر از این روال فاقد وجاهت بوده و به‌منزله شایعه‌پراکنی قلمداد می‌شود.

پورعلی با اشاره به برگزاری شورای سلامت گفت: این شورا با اعتقاد راسخ به شفافیت در اطلاع‌رسانی و همچنین اطلاع‌رسانی به‌هنگام با هدف ارتقای سطح ایمنی و سلامت روحی و روانی و جسمی مردم در تلاش است تا فرایند موجود را حفظ و تقویت کند.

وی با اشاره به لزوم همکاری تمامی نهادهای دولتی و خصوصی در زمینه اجرای مصوبات شورا گفت: با ظرفیت موجود در شورا و همچنین همکاری بخش‌های خصوصی و دولتی و هم‌افزایی همه اعضا، مبارزه و کنترل این ویروس را به جد دنبال می‌کنیم.

گفتنی است، تمامی مصوبات شورا از طریق سایت Kish.ir و همچنین صفحه اینستاگرام سازمان با آدرس https://www.instagram.com/kish.ir/ قابل پی‌گیری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =