آمادگی کامل قرارگاه پدافندی زیستی سپاه الغدیر برای مقابله باکرونا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج مبنی بر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: قرارگاه پدافندی زیستی سپاه الغدیر از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ رضا پورشمسی با اعلام آمادگی کامل و همه جانبه سپاه الغدیر برای هر گونه همکاری و نقش آفرینی جهت کمک به کلیه دستگاه های خدمت رسان افزود: هماهنگی های لازم بین مراکز نظامی و انتظامی استان جهت ارائه خدمات بهداشتی در حوزه نیروهای مسلح و در سطح جامعه جهت کمک رسانی به مردم و دستگاه های مرتبط انجام گرفته است.
پورشمسی گفت : کلیه حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج آمادگی کامل دارند جهت کمک به مراکز فعال در عرصه مقابله با کرونا در زمینه های آگاهی بخشی، آموزش، تشخیص، درمان، و مدیریت فضای روانی جامعه ایفای نقش نمایند.
وی آگاه سازی و آموزش آحاد جامعه نسبت به پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا را یکی از  اقدامات میدانی سپاه در مبارزه با این ویروس برشمرد و ابراز داشت: بر پایی 18 ایستگاه سلامت در سطح استان با همت بسیج جامعه پزشکی جهت آموزش چهره به چهره، محلول پاشی و ضد عفونی معابر و محلات به کمک پایگاه های بسیج، نظارت بر ضد عفونی مراکز نظامی، توزیع هزاران بروشر،پوستر و بنر برای نصب در اماکن عمومی نمونه ای از اقدامات میدانی سپاه در مبارزه با بیماری کرونا است.
فرمانده سپاه الغدیر در پایان از تمامی رسانه های استان که بصورت یک صدا نسبت به آموزش و آرام سازی جامعه اقدام نموده اند قدردانی کرد و ابراز داشت: فرزندان شما در سپاه و بسیج تا غلبه کامل بر این بیماری و بازگشت شرایط عادی، در صحنه مشارکت و کمک، آماده و فعال خواهند بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =