توقف ضبط مسابقه‌ای که پوریا پورسرخ مجری‌اش بود

تسنیم نوشت: مسابقه نوروزی شبکه ۲ سیما به‌دلیل حضور خانواده‌ها از شهرهای مختلف، ضبط خودش را به سال آینده موکول کرد.

ضبط مسابقه «ایرانیش» متوقف شد. تهیه‌کننده این مسابقه تلویزیونی،‌گفت: مسابقه ما، تیم‌های خانوادگی دارد که از سراسر کشور می‌آیند و ۴۰۰ تماشاگری که بیننده آنند. به خاطر شیوع ویروس "کرونا" و حفظ جان متسابقین و تماشاگران و اینکه با تمهیدات بهداشتی زمان را از دست می‌دهیم ضبط این مسابقه به سال آینده و پس از تعطیلات نوروز ۹۹ موکول شد.

وی افزود: از آنجا که این مسابقه تنها مسابقه تلویزیونی است که نمونه خارجی ندارد و صفر تا صد آن ایرانی است، دلمان نیامد که ضبط مسابقه را بدون حضور مردم آغاز کنیم و صبر کردیم این بحران فروکش کند و بعد مسابقه را ضبط کنیم.

ارغوانی به رسالت رسانه‌ملی اشاره کرد و گفت: قطعاً رسالت رسانه‌ملی و تلویزیون این است که برای سرگرم‌کردن و حال خوب مردم، سریال‌سازی و برنامه‌سازی کند. در ایامی که عید نوروز را در پیش داریم و روزهای خاصی را می‌گذرانیم که نیاز است مردم در خانه بمانند. همکاران ما چه در عرصه سریال‌سازی و برنامه‌سازی، خطر را به جان می‌خرند تا مردم بهترین لحظات‌شان سپری کنند. این جبهه جنگیدن است و هرکس به مدل و رفتار و مواجهه‌ای، باید تمهید کند و شرایط مناسبی را برای مردم فراهم آورد. معاونت سیما تمهیدات خوبی را اندیشیده و اورژانس و آتش‌نشانی حضور دارند. ضدعفونی و تمام مسائل بهداشتی رعایت می‌شود تا مردم بتوانند عید خوبی داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه می‌توانستیم محیط برنامه را ایزوله کنیم اما خانواده‌ها از شهرستان می‌آیند، تأکید کرد: می‌توانستیم با رعایت نکات و تمهیدات بهداشتی،‌ برنامه را ضبط کنیم اما محیط برنامه ایزوله می‌شود اما شرکت‌کنندگان ما که خانواده‌هایند و حتی تماشاگرانی که به برنامه می‌آیند از سراسر کشورند مسیر جاده‌ها بسته و بقیه مواردی که مشکل‌ساز است، تصمیم گرفتیم با توجه به این موارد، فعلاً ضبط برنامه را متوقف کنیم و پیش‌بینی‌مان شروع ضبط برنامه، بعد از تعطیلات نوروز است.  همه در این شرایط پشت دوربین ساخت سریال و برنامه‌اند تا مردم لذت ببرند و سرگرم شوند. 

ارغوانی در پاسخ به این سؤال که چرا پوریا پورسرخ مجری این برنامه شد، افزود: به انتخاب مجری خیلی فکر کردم و به نام "پوریا پورسرخ" رسیدیم و انتخاب جمعی بود که در اتاق فکر برنامه، این اتفاق افتاد. "ایرانیش" مسابقه خانوادگی است که مجری آن باید دارای مشخصاتی باشد که با اتفاقات "ایرانیش" سنخیت داشته باشد. هرکس در هر شغلی نباید تحصیل را فراموش کند؛ پوریا پورسرخ هم علاقه نشان داد در اتاق فکر بازی‌های قدیمی ایرانی را به روز کردیم.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =