۲ نفر
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
الگوی یک زنِ پرتلاش، فاطمی و با اخلاق

خانم فاطمه رهبر از زنان انقلابی، ولایی و اهل فضل و تدین بودند که بعد از فعالیت‌های زیادی که در صدا و سیما داشتند، در شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و در بخش بانوان نقش موثر و فعالی ایفا کردند.

ایشان توفیق داشتند که سه دوره از طرف مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند و در این زمان در کمیسیون فرهنگی، کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان نقش بسیاری موثری در پیگیری مسائل زنان و حقوق آنها و قانون گذاری داشتند.

زمانی که حضور ایشان در مجلس هم پایان یافت، توفیق داشتند که در معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش موثری در افزایش مستمری‌های مددجویان و محرومین و پیگیری این مسائل از طریق مجلس و دولت ایفا کنند. مرحومه رهبر در مجموع خدمات ارزنده‌ای در خدمت به زنان سرپرست خانوار و نیازمندان و محرومان ارائه کردند.

این دوره هم در انتخابات مجلس یازدهم انتخاب شدند و متاسفانه دراین جنگ بیولوژیک دعوت حق را لبیک گفتند. امیدواریم ایشان با حضرت فاطمه (س) محشور شوند.

ایشان در عین حال از منطقی قوی و متانت بسیار بالایی برخوردار بودند. اطلاعاتشان درباره مسائل کشور و زنان بسیار خوب بود و نوعا در جلسات با منطق سخن می گفتند. در موضع‌گیری نسبت به کنوانسیون‌های مربوط به زنان صاحب نظر بودند. در مسائل سیاسی هم مواضعی کاملا ولایی و مبتنی بر اصول داشتند. در عین حال بسیار خوش برخورد و فروتن بودند و با حلم و سعه صدر برخورد می کردند.

مرحومه رهبر در عین حال توانمندی بالایی در سخنرانی و ارائه مطلب داشتند و در مجموع به لحاظ اخلاقی خانم ها با ایشان راحت بودند.

در کنگره‌های حزب موتلفه همیشه به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب می شدند چون مجموعه بدنه حزب به ایشان و توانمندی‌هایشان اعتماد داشتند و می‌توان گفت که یک الگوی زن پر تلاش و فاطمی و با اخلاق اسلامی بودند.
 

*عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی

۲۷۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =