پیام تبریک مدیر عامل منطقه آزاد قشم به مناسبت روز پدر

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت ۱۳ رجب میلاد خجسته فخر عالم بشریت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین هرمزگان این پیام به این شرح است:

به نام‌ نامی خداوند رحمان و رحیم

شخصیت بزرگوار حضرت امیر المومنین علی (ع) را نمی توان به ملتی خاص نسبت داد چرا که افکار و اندیشه های ناب چنین شخصیتی به طور حتم فراتر از جهان مادی است و در یک مرز جغرافیای خاص منحصر و محدود نمی شود.

علی (ع) نه تنها به تمام مسلمانان جهان اعم از شیعه و اهل سنت تعلق دارد، بلکه مظلومان و عدالت خواهان جهان هم از اندیشه های والا و عدالتخواهانه آن عزیز بزرگوار برای زندگی و مبارزه با ظلم و ستم زورگویان و مخالفان حق و حقیقت، سرمشق می گیرند.

امروز جهان اسلام به واسطه برنامه سردمداران کفر جهانی برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی که توصیه همیشگی پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و علی ابن ابیطالب (ع) است نیاز دارند.

به طور حتم پیروی واقعی از اندیشه والای حضرت علی (ع) که عدالتخواهی را سرلوحه همه رفتار خود قرار داده بود می تواند جهان عاری از عدالت را به سوی کمال و معنویت رهنمون سازد و این مهم با وحدت رفتاری امت اسلامی و انبوه مظلومان و عدالتخواهان جهان قابل تحقق است.

متاسفانه این روزها مردم نقاط مختلف جهان از جمله ایران اسلامی به واسطه گسترش ویروس کرونا درگیر مبارزه با این بیماری خطرناک هستند و  در این هنگامه می بینیم که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشورمان به‌ عنوان مردان و زنان خط مقدم جبهه سلامت با الهام از مهر و عطوفت امام علی (ع) به طور شبانه روز مشغول ارائه خدمات به مردمانی هستند که گرفتار این بیماری شده اند.

در سالروز خجسته میلاد امیر مومنان (ع) شایسته است دست نیاز به پیشگاه خداوند مهربان بلند کرده و برای عبور از این شرایط سخت از او یاری بخواهیم تا میهن اسلامی مان بار دیگر در شرایط سلامتی بتواند با بهره از دانش و تجربه جوانان خود در مسیر عدالتخواهی به سمت موفقیت همه جانبه گام بردارد.

اینجانب با افتخار میلاد حضرت علی (ع) و روز مَرد و پدر را به یکایک مردم سرزمینمان ایران اسلامی و به طور ویژه به مردم نجیب؛ مومن و دوست داشتی جزیره قشم و به طور خاص به مردان این دیار  دریا دلان جنوب کشورمان شادباش عرض می کنم و موفقیت همگان را در این روز مبارک از خداوند سبحان آرزو دارم.

حمیدرضا مومنی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =