پرسنل اداری برای تامین سلامت شهروندان باید سرکار باشند

حبیبی: برای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا؛ باید پرسنل اداری و اجرایی طبق مصوبات در محل کار خود حاضر باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرآنلاین گفت: تغییر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در رابطه با ساعت فعالیت ادارات و بازگشت به روال عادی به علت بالا بردن سلامت شهروندان است و باید پرسنل اداری جهت تحقق و اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در محل کار خود حاضر باشند.
حبیبی در پاسخ به این سوال که تاکیدات مسئولان بهداشتی بر خانه ماندن مردم است و دعوت پرسنل ادارات و دستگاه های اجرایی به کار طبق روال سابق یک تناقض آشکار به حساب می آید، گفت: دعوت به خانه ماندن برای "عموم" مردم است. اگر همه در خانه باشیم پس امور اجرایی را چه کسی باید انجام دهد و مصوبات ستاد مقابله با کرونا چگونه جنبه اجرایی به خود بگیرد؟
معاون سیاسی استاندار در پاسخ به سوال ما در رابطه با در معرض خطربودن کارمندان و پرسنل اجرایی دستگاه ها گفت: به مدیران اختیار دادیم که پرسنل ضروری را دعوت به کار کنند و خانم های باردار و کسانی که ناراحتی های خاصی دارند می توانند از مرخصی استفاده کنند و مدیران هم همراهی لازم را خواهند داشت.
حبیبی ادامه داد: حفظ سلامت شهروندان اولویت اصلی دولت و دستگاه های اجرایی است و همه دستگاه های اداری، نظامی، اجرایی و... باید همراهی و هماهنگی همه جانبه با دستگاه بهداشت و درمان استان داشته باشند.
حبیبی تاکید کرد: در راستای حفظ سلامت کارمندان و پرسنل دستگاه های اجرایی؛ ادارات پرتردد مانند مالیات را تعطیل کردیم و به بانک ها هم تاکید شده با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به ارائه خدمات بپردازند.
این تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در بازگرداندن ساعت کاری ادارات به زمان عادی و حضور همه پرسنل در محل کار خود با واکنش های متعددی در فضای مجازی و چهره های سیاسی و اجرایی همراه شده است. در حالی که وضعیت قزوین در حالت قرمز است و محدودیت عبور و مرور مصوب شده است، بسیاری این تصمیم را متناقض با دستورالعمل های مبارزه با این ویروس می دانند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =