رهبر اخوان المسلمین مصر با هشدار در باره توطئه های مختلف برای به انحراف کشیده شدن جنبش مردم مصر ، از برنامه ریزی طرف های خارجی برای ناکام گذاشتن انقلاب و به فراموشی سپرده شدن خواسته های اصلی مردم خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم ، محمد بدیع روز پنجشنبه در سخنانی درباره آنچه که نقشه خارجی برای ناکام گذاشتن انقلاب 25 ژانویه نامید، هشدار داد.

وی گفت:ملتها حق دارند از آنچه که این روزها رخ می دهد و نقشی که صهیونیستها و همدستان آنها در خفا انجام می دهند، مطلع شوند.بدیع هشدار داد باید از نقشه هایی که روز و شب برای ناکام گذاشتن جنبش ملتها و تحکیم پایه های طغیانگری فعالیت میکنند، بر حذر بود.

انقلابیون مصر تلاش های تفرقه افکنانه و ازجمله ایجاد اختلافات قومی ، طائفه ای و مذهبی و دامن زدن به اینگونه مسائل را از جمله راههای طرف های خارجی و بخصوص غربی ها برای به انحراف کشاندن انقلاب مردم مصر ذکر می کنند.گروههای مختلف مصری و از جمله اخوان المسلمین به عنوان یکی از برجسته ترین گروههای انقلابی این کشور به دنبال کناره گیری حسنی مبارک از قدرت خواستار وحدت در صفوف و ایستادگی در مقابل انحرافات دیکته شده توسط دشمنان مردم مصر شدند.16348

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =