استاندار فارس از مرکز نگهداری مبتلایان کرونا بازدید کرد

ایرنا نوشت : بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز مرکز رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا تعیین شده که استاندار فارس سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸ از این مکان دیدن کرد.

 عنایت الله رحیمی با هدف بررسی روند ارایه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا و تقدیر از کارکنان بیمارستان علی اصغر(ع)، از این مرکز بازدید کرد.
 استاندار فارس از بخش های تریاژ، اسکرین و اورژانس سطح سه و چهار بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بازدید و از نزدیک روند ارایه خدمات به بیماران و مراجعان را مشاهده کرد.
رحیمی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران در صف اول مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، از پزشکان، پرستاران، مسوولان و تمام کارکنانی که در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) مشغول به خدمت رسانی به بیماران و مراجعان هستند، تقدیر کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این بازدید از کارکنان و تیم درمانی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) تقدیر کرد و گفت: تلاش مسوولان، پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان در ارایه خدمات به بیماران ویروس کرونا، بر هیچ فردی پوشیده نیست.
دکتر مهرزاد لطفی برنگاه ویژه مسوولان به کادر بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) به پاس جانفشانی در راه سلامت تاکید کرد.با شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس  آمار کنونی مبتلایان فارس به  ۱۵۱  نفر رسیده است.موارد ابتلا به ویروس کرونا، علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار مشاهده شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =