فعالیت ۱۲ واحد تولید ضدعفونی کننده در آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۱۲ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در استان فعالیت دارند گفت: تولید کنندگان استان همراه با جامعه پزشکی و داروسازی از هیچ کوششی در مسیر خدمت به مردم برای مبارزه با کرونا ویروس دریغ نمی ورزند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی،  بهنام شهدی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: هم اکنون ۱۲ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در استان فعالیت می کنند تا نیازهای اساسی مردم تامین شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در مقایسه با هفته قبل بهتر شده اما می طلبد تا ضمن تقویت و بهبود این روند مردم نیز بر اساس نیاز نسبت به خرید اقدام نمایند.

وی همدلی شکل گرفته در استان را ستود و افزود: به طور قطع با عزم راسخی که در مسئولان و مردم وجود دارد از این بحران نیز با موفقیت عبور می کنیم.
شهدی به اقدامات نظارتی نیز اشاره کرد و گفت: اکیپ هایی متشکل از صمت،دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات بر روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده نظارت دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی به وضعیت کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص کمبودی وجود ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =