به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محسن اسفندیاری رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین ضمن دعوت کردن از شهروندان به استفاده از خدمات برخط و غیرحضوری شهرداری، گفت: شهروندان برای انجام امور مرتبط با عوارضات شهرسازی، پسماند و صنفی نیازی به حضور در شهرداری نداشته و این خدمات از طریق میز خدمت الکترونیک پرتال شهرداری قزوین به آدرسQazvin.ir قابل دریافت است.
اسفندیاری خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین به عنوان اولین شهرداری با نماد اعتماد الکترونیکی بستری امن را برای انجام خدمات الکترونیکی فراهم کرده است که مردم میتوانند در شرایط حساس کنونی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پیگیری امورات مرتبط با عوارضات شهرسازی، پسماند و صنفی خود را توسط این درگاه انجام دهند.
46
نظر شما