برنامه «آستان مهربانی» در استانه سال نو اجرا می‌شود/ با توجه به شیوع ویروس کرونا طرح آرامش بهاری امسال برگزار نمی‌شود

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا طرح آرامش بهاری امسال در بقاع متبرکه استان سمنان برگزار نمی‌شود و برنامه «آستان مهربانی» در آستانه سال نو توسط هیئت‌امنا و مراکز افق اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان بهنام مطلبی اظهار کرد: همه‌ساله با فرارسیدن سال نو طرح آرامش بهاری در ایام پایانی سال تا 15 فروردین‌ماه برگزار می‌شد ولی با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در خصوص اجتناب از برگزاری تجمعات، امسال طرح آرامش بهاری امسال برگزار نمی‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در نظر است برنامه «آستان مهربانی» توسط مراکز افق و هیئت‌امنای بقاع متبرکه به‌منظور مساعدت و ارائه خدمات اجتماعی به افراد نیازمندی که در اطراف بقاع متبرکه حضور دارند اجرا شود.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در این برنامه با رعایت شئونات افراد و حفظ کرامت آن‌ها بسته‌هایی شامل ارزاق و خشکبار تهیه خواهد شد و درب منزل افراد نیازمند تحویل آن‌ها خواهد شد.

مطلبی عنوان کرد: در اجرای این برنامه از ظرفیت خیرین هم استفاده خواهد شد و با کمک‌های این انسان‌های نوع‌دوست، تلاش می‌شود تا بخشی از نیازهای معیشتی اقشار نیازمند در آستانه سال نو مرتفع شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغیه سازمان اوقاف، برگزاری کلیه تجمعات در بقاع متبرکه تا اطلاع ثانویه و بهبود شرایط لغو شده است، گفت: بر اساس این ابلاغیه برنامه لحظه تحویل سال و پنجشنبه پایان سال نیز در بقاع متبرکه استان لغو شده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راهکار جلوگیری از شیوع کرونا ویروس رعایت بهداشت شخصی، شستشوی مدام دست‌ها و اجتناب از مسافرت‌های غیرضروری و ماندن در خانه است و لازم است همه ما به توصیه‌های مکرر وزارت بهداشت بر رعایت این مسائل اهتمام داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =