برگزاری نمازجماعت بدون توجه به شیوع بیماری کرونا در کردستان!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خطاب به تعداد محدودی از هیات امنا و ماموستاهای مساجد استان که نسبت به برگزاری تجمعات و نیز مراسم نمازجماعت بدون توجه به توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا سلامت مردم را به مخاطره انداخته، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در حاشیه جلسه بررسی وضعیت رعایت مسائل بهداشتی در مساجد سطح استان با بیان این مطلب اظهار داشت: هیچ گونه قصورو کوتاهی از طرف هیچ فرد و گروهی پذیرفتنی نیست و با افراد خاطی به شدت برخورد می شود.
وی افزود: در صورت ادامه رفتار این افراد محدود ضمن برخورد قانونی و قاطع نسبت به افشای پشت پرده جریانات و قضایایی که بدون توجه به سلامت مردم اصرار بر برگزاری تجمعات و نماز جمعه و جماعات دارند، اقدام خواهد شد.
خوش اقبال در ادامه از عنایت و توجه جدی هیات امنای مساجد ، روحانیون ،امامان محترم جمعه و جماعات ماموستایان عزیز سطح استان به رعایت مسائل بهداشتی و سلامت مردم در برگزاری نماز جمعه و جماعات تشکر و قدردانی کرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه اولویت اول مسئولین و مدیران کشورو استان سلامت مردم است خواستار همکاری همه جانبه مردم و مسئولان برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در استان شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =