واکنش جانسون به مرگ نظامی انگلیسی در عراق

ساعاتی بعد از تایید کشته شدن یک نظامی انگلیسی در حمله راکتی به پایگاه نظامی «التاجی» عراق توسط دولت انگلیس، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر این کشور به این حادثه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، جانسون در توئیتی نوشت: من با ناراحتی بسیار خبر کشته شدن یک نظامی بریتانیایی در حمله شب گذشته به پایگاه نظامی التاجی را دریافت کردم.

نخست‌وزیر انگلیس سپس با خانواده این نظامی انگلیسی که عزیزشان را از دست دادند، ابراز همدردی کرده است.

شامگاه چهارشنبه برخی منابع رسانه‌ای آمریکایی از حمله راکتی به پایگاه «التاجی» عراق و کشته شدن 2 آمریکایی و یک انگلیسی خبر دادند.

وزارت دفاع انگلیس صبح امروز پنجشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از نظامیان انگلیسی در حمله راکتی شب گذشته به پایگاه «التاجی» عراق کشته شده است.

وزارت دفاع انگلیس بدون آنکه جزئیاتی از هویت این نظامی انگلیسی را فاش کند، افزود: «تحقیقاتی در خصوص این حادثه در جریان است به همین دلیل اظهارنظرات بیشتر در این خصوص جایز نیست»

به دنبال اظهارنظرهای برخی مقام‌های غربی درباره حمله راکتی شب گذشته به پایگاه التاجی، دو فرمانده الحشد الشعبی هرگونه حمله گروه‌های مقاومت به پایگاه آمریکایی را رد و اعلام کردند که اگر این سازمان حمله‌ای انجام دهد، صراحتا آن را اعلام خواهد کرد.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =