شما نظر دهید/ ارزیابی شما از ادعای کمک های بشردوستانه آمریکا به ایران چیست؟

این روزها مقامات آمریکایی می گویند که قصد کمک به ایران را دارند اما مقامات ایرانی قبول نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترامپ به همراه بریان هوک و پمپئو از آغاز شدت گرفتن ویروس کرونا در ایران ادعا می کنند که قصد کمک های بشردوستانه اعم از دارویی و پزشکی به ایران را دارند و این در حالی است که تمامی کانال های تجاری به ایران بسته شده است.

وب سایت ایترسپت در گزارشی افشا کرده است که قصد آمریکا تنها یک بزک بشردوستانه است و می نویسد:  گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای می‌گوید این گروه بدون تلاش برای تنبیه مردم ایران می‌خواهد رژیم تهران را متقاعد کند که از تلاش‌ها برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای دست بردارد (در حالی که جامعه اطلاعاتی آمریکا باور ندارد که ایران به دنبال ساخت تسلیحات هسته‌ای باشد). با این حال، تلاش‌های این گروه فراتر از تحریم‌ها رفته و به اعمال فشار علیه شرکت‌هایی رسیده است که با ایران تجارت قانونی دارند و این تجارت اغلب تحت معافیت‌های بشردوستانه وزارت خزانه‌داری آمریکا انجام می‌شود و شامل تجارت تدارکات پزشکی است که به ایران در مقابله با بحران‌هایی مانند شیوع ویروس کرونا کمک خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: اتحاد علیه ایران هسته‌ای یک "رجیستری کسب و کار ایران" راه اندازی کرده است که یک پایگاه داده‌های آنلاین از شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که به باور این گروه با ایران تجارت دارند- یک راهبرد "نام ببر- رسوا کن" برای افزایش انزوای اقتصادی ایران. این کارزار فشار، شرکت‌های پزشکی متعددی را هدف قرار داده که برای تجارت با ایران، مجوز وزارت خزانه‌داری آمریکا را دارند. دقیقا 9 شرکت داروسازی، بیوتکنولوژی و کالاهای پزشکی که همگی مجوز ویژه دارند در فهرست رجیستری تجاری این گروه قرار دارند.

شما کاربران گرامی می توانید نظرات خود را در قالب کامنت انتهای همین خبر برای ما ارسال کنید، طبق مرامنامه خبرآنلاین کامنت های حاوی توهین و ناسزا منتشر نخواهد شد.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 129
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    381 0
    کمک در این شرایط حساس فرقی نمی کنه هر کشوری که توان کمک کردن به کشور دیگری را داشته باشه باید انجام بشه حا لا وقت کار های سیاسی حرفهای سیاسی نیست و ضعیت بحرانی تر از این حرفها است جان میلیونها انسان درمیان است
    • بسیجی IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      462 1
      مرگ بر آمریکا
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      25 0
      متاسفانه خیلی از فارغ التحصیلای اقتصاد و مدیریت و علوم سیاسی و جامعه شناسی که اینجا کامنت میذارن از زور بیسوادی است
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      29 0
      کاربر۱۶:۱۱بانظر شما موافقم
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      97 0
      باید واقع بین بود این یک حمله بیولوژیکه و اصرار آمریکا برای حضور در ایران برای بررسی نتایج است.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    551 0
    یه کامنت احمقانه هست که چند وقته زیر خبرها درج میشه که آمریکا دارو و غذا رو تحریم نکرده. یکی به این قبیل.احمق ها بگه وقتی سویفیت بسته باشه دیگه نمیتونی حتی یه هل پوک بخری چه برسه دارو. ترامپ کثیف با تحریم ها زندگیمون رو به آتیش کشیده حالا میخواد قیافه قهرمان بگیره. توف به ذات آدم لمپن.
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      305 0
      احمق خودتی ، درست صحبت کن ، فعلا که عقاید شما کار رو به اینجا رسونده
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      426 0
      میگن حرف رو بنداز صاحبش برمیداردش. 1722 خودت پس او کامنت ساده لوحانه رو مینویسی. روزی که کشورت روح برجام رو نقض کردن سرت زیر برف بود. روزی که ترامپ جون جوونی و زندگی ما رو به آتیش کشید خواب بود. حالا تو گول دو تا سخرانی این مرتیکه رو میخوری. بوش پسر وقتی میخواست تو حادثه بم کمک کنه یه هواپیما فرستاد ایران با کلی تجهیزات. اما این لمپن پلید فقط حرف میزنه. ترامپ مثل چنگیز و صدام قاتل ایرانی هاست. به امید دوستی ملت ایران و آمریکا بعد از رفتن این قاتل.
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      54 0
      بالاخره آمریکا غلطی می‌تونه بکنه یا نه؟
    • بابک RO ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      22 0
      همین مدل حرف زدنه و ادبیات هست که مارو به ای روز نشونده نه حرف اونا ،همش فحش و دعوا با همه ، هی احمق احمق و مرگ مرگ چه کمکی می‌کنه ؟!
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    279 0
    خيلي هم پيشنهاد خوبي است بايدپيشنهاد كمك با آغوش باز پذيرفته شود.
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      387 0
      بنظرم اگر کمک هم بکنن مثل ماجرای خون های آلوده زمان زلزله فکرکنم منجیل بود که راه ایدز را به کشور ما بازکردن . البته سال ها بعد خواهیم فهمید.
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    431 0
    هدف از این حرفا تخریب ایرانه که بگن ایران با جامعه جهانی همکاری نمیکنه
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    237 0
    این سوال را باید از کسانی بپرسید که مانع تصویب لوایح پالرمو و سی اف تی شدندو در نتیجه لیست سیاه اف ای تی اف را به مردم هدیه دادند
  • اصغر سروی IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    181 0
    در هر صورت ایران می بایست به درخواست کمک آمریکا پاسخ مثبت می داد. الان دست بالا در جو روانی ایجاد شده را آمریکا دارد نه ایران. ضمن اینکه ما واقعا به کمک ها نیاز داریم
    • حمید IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      292 0
      دوستان از پله دوم تحلیل نکنن آمریکا ما رو تحریم دارویی کرده حالا ادعای کمک بشردوستانه میکنه. به قول رئیس جمهور، شما همون تحریم دارویی رو بردار!
  • مجید گلپا IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    144 0
    به خاطر جون مردم باید قبول کرد.مگه امامان و پیامبران‌ما گاهی برای مردمشون‌مجبور نمیشدن صلح رو قبول کنن؟ شاید این یه زمینه ای بشه روابط بهتر بشه با دنیا
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    441 0
    بهترین کمک آمریکا لغو تحریمها هست تا ایران بتونه اقلام مورد نیاز رو بخره و پولش رو بدون مشکل پرداخت کنه
  • شمس تبریزی IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    305 0
    ویروس کرونا از حداقل 17 سال پیش ساخته شده بوده و اینها تعمدا در ایران منتشر کردن و قم را هم برای انتقام گرفتن، نقطه آغازین قرار دادن. اینها خواستن انتقام از میلیونها نفری که در تشییع حاج قاسم شرکت کردن بگیرن. اونوقت از کمک بشر دوستانه صحبت میکنید؟؟؟ خیلی بی غیرت و ساده لوحید. اون کمکها را بریزید در مبال و سیفون را هم روش بکشید. چقدر شما ساده لوحید
    • س IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      146 0
      ما ساده شما راه راه. واقعا حالت خوب نیست. ایشالا هر وقت کرونا تموم شد خودت رو به ی دکتر نشون بده. فعلا خطرناکه از خونه بری بیرون ولی نیاز مبرم داری شما.
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      139 0
      قبلا از مشاوره های نظامی و سیاسی شما فیض برده بودیم ولی نمیدونستیم در زمینه پزشکی و دارو هم صاحب نظرید! این 17 سال رو دقیقا از کجاتون در آوردین؟ بی شعور و بی غیرت تویی که هر چیزی رو به مسخره میگیری.
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      139 0
      حرفی در دشمنی آمریکا نیست اما مگه تشییع حاج قاسم در قم بود؟ مگه کرونا از چین شروع نشد؟ ویروس کوید 19 یا کرونای جدید رو چند ماهه کشف کردند حالا اگه شما از 17 سال پیش میشناسی باید بازداشتت کنند ببینند اطلاعاتت از کجا اومده!
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      83 0
      چی مصرف میکنی شما ؟انگار توی یک دنیای دیگه ای !
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      63 0
      این شمس تبریزی هم مثل خیلی های دیگه از جامعه ترد شده و داره به روش خودش، عقده هاش رو خالی میکنه! بهتره بذاریم حرفاشو بزنه ولی جدیش نگیرید. هر حقیقت و واقعیتی رو بهش نشون بدید، جوری تعبیر میکنه برای خودش که دوست داره! کلا سیستمش این طوریه! سعی نکنید به چیزی قانعش کنید فقط سیستم فکریش رو بدونید چطوریه اون موقع دیگه جدیش نمیگیرید. مثلا زمانی که می دونید طرف مشکل روانی داره و دیوونه است و پرت و پلا میگه، حتی بهتون هم توهین کنه دلخور نمیشید خیلی چون می دونید که سیستم فکری یه دیوونه چطوریه! موفق باشید دوستان
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      45 0
      می دونید منبع اصلی صحبت های شمس چیه؟! رائفی پور هست. بیشتر از این ازش انتظار نداشته باشید! استاااااد رائفی پور با مباحث جنجالی و مخاطب عام پسند . برای خودش جمعیتی رو به عنوان شنونده جمع کرد و دیگه زده تو کار همه چیز الان! تو هر زمینه ای که فکر کنید نظر میده! از اقتصاد، جامعه شناسی، فلسفه، استراتژی، خانواده، سیاست، تاریخ غرق شرق جدید قدیم، هوافضا و ... . اسم خودشو هم گذاشته استاد البته به نظر من کم لطفی میکنه به خودش باید بذاره حکیم چون واقعا همچین کلمه ای برازنده شخصی با چنین وسعت علم و دانشی هست. اگه دقت کنید شباهت های زیادی بین شمس و حکیم رائفی پور میبینید!!! کسایی که با کامنت های این بشر اشنا هستند می تونن صحبت منو تایید کنند.
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      20 0
      اگه اينطوري بود که خود امريکا دچارش نميشد سازنده اين ويروس اينقدر خنگه که نميدونست دامن خودشونم ميگيره کسي که اين ويروسو ساخته ميدونسته که ماهيتش چيه و کل دنيارو ميگيره پس فکر نکنم دستساز خود امريکا باشه ولي هيچ وقت نميشه با قطعيت حرف زد هم خودمو ميگم و هم شمايي که اينطور کامنت گذاشتي .چون امريکا همچين رييس جمهوري داره و کلا حس دشمني به دولت و نظام و مردم دارن همه رو يه جورايي بدبين کرده ولي کلا خداکنه دانشمنداي هر کشوري فرق نميکنه سريعا داروشو پيدا کنه چون اين ويروس هم با جان بازي ميکنه هم با اقتصاد امروزه هم همه دولتها ماکياولي فکر ميکنن و تصميم ميگيرن نه مرامي پس بايد هرکاري به صلاح هست اون کارو انجام بدن
    • شمس تبریزی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      15 0
      این بابا از من سوال پرسیده بود که 17 سال را از کجا درآوردم. چند کامنت مستند در پاسخ بهش نوشتم و منتشر نکردید
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      72 0
      خدا شفا بده ! این همه جفنگ از کجا به مغزت رسید ؟
    • شمس تبریزی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      102 0
      خب یکی گفته خود آمریکا هم به این ویروس دچار شده و این نشانه این است که خودش درست نکرده. این تحلیل را از دکتر ملک زاده هم که معاون وزیر است شنیدم. ساده انگارانه است. در حمله میکروبی، مثل سایر حملات باید تلفات خودی را هم در نظر بگیری. درست مثل حملات کلاسیک که میزنی و میخوری. البته نوع جنگ میکروبی طوری هست که نیازی به تلافی جویی طرف مقابل نیست و خودت هم تا درصدی آلوده میشی. مثل صدام که بمب شیمیایی می انداخت و باد می وزید و طرف نیروهای خودش هم میرفت و آنها هم تلفات میدادن. بقیه سوالات تان هم پاسخ داره
    • شمس تبریزی IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      116 0
      یکی هم پرسیده مگه فقط در قم تشییع جنازه اتفاق افتاد؟ انتظار داشتم خودتان پاسخ این سوال را بدانید. قم مرکز فکری نظام ایران است و از این جهت در خط مقدم حمله میکروبی قرار گرفته. به نظر بنده از چین به اینجا سرایت نکرده. کافیه که مقداری ویروس را در یک لوله سربسته بریزی و بدی دست یکی از عوامل داخلی و بگی برو در یکی از اماکن زیارتی، فرضا به فرش های حرم و جاهای دیگه بمال و بیا بیرون . همین کافیه. نیاز به طرح عجیب و غریب نداره.
    • عبید زکانی NL ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      34 0
      شمسی جان ، صرفا برای اطلاع عرض میکنم ، ویروس کرونا از زمان جنگ جهانی اول تحت عنوان آنفولانزای اسپانیایی شناخته شد که ۵۰۰ میلیون رو مبتلا کرد و ۱۰۰ میلیون رو در سرتاسر دنیا کشت مه در ایران ۲ میلیون نفر مردن و اتفاقا بعد این پاندمی بود که سلطنت قاجار سقوط کرد . پس حداقل یک سرچ ساده بکن ! دوما شما توضیح بده ، کشوری که یک سلاح بیولوژیک میسازه ، نمی تونه جوری بسازه که دامن خودش رو نگیره ؟ ترامپ یک بیزینس من هستش کرونا باعث سقوط بی سابقه و تاریخی سهام و بازار بورس شده و الان پیش بینی اینه که ۵۰ میلیون نفر در صنعت توریسم بیکار میشن که با نزدیکی به انتخابات یک اتفاق خیلی بد برای ترامپ هست !
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      16 0
      شما قطعا ساندیس خوری اقای دکتتتتتتتتتتتتتتررررررررررر کرونا ویروس یک خانواده از ویروسهاست که سالهاست شناخته شده کووید 19 نوع موتاسیون یافته است
    • شمس تبریزی IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      0 0
      درود بر عبید زاکانی. نه عزیز دلم درباره کرونا اشتباه میفرمایید. بحثش مفصله. بخوام بنویسم، وقت گیره و بحث دو نفره هم فایده ای نداره. اینجا هم کسانی که میخوان وارد بحث بشن غالبا ارزش وقت گذاشتن ندارن. بی خیال برادر. ممنون از پاسخ شما. در ضمن ترامپ مجددا برنده انتخابات امساله. بایدن را از همین الان بازنده بدونید.
    • حسن IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      0 0
      واقعا ایما خیلی کثیفن این ویروس ابنا انداختن تو ایران مخصوصا هم از قم شروع کردن خاستم هم انتقام بگیرم همدل عربستان شاد کنن تو شبکه اجتماعی بشدت تبلیغ میکردن که چون قم رو قرنطینه نکردن بقیه شهرها گرفتن اینا حرومزادن
    • متین IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      3 0
      جناب شمس مگه نمی گین یکی یه لوله در بسته اورده قم رو فرش حرم بریزه ؟ مگر همین مراجع نگفتن حرم دارالشفا ء هست و اینجا شفا میده و کسی نمی گیره ؟...
    • كريمي IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      4 0
      تئوري مذبوحانه توطئه
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    365 0
    زمانی که به خاطر تحریم های آمریکا داروهای سرطانی و یا بیماران پروانه ای نمیشه وارد کنیم ، میشه باور کرد دل آمریکا برای ما سوخته!؟ کسی عقل داشته باشه به آمریکا اعتماد نمیکنه.
    • محمد IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      1 0
      ما بی عقل .شما که با این عقلتون به غیر از گرونی و بد بختی چیزی نداشتین
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    310 0
    دقیقا! عین این می مونه که یه گرگ بگه میخوام به بره کمک کنم!
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      68 0
      حالا دیگه آمریکا گرگ شد ما بره؟ مطمئنی حالت خوبه؟
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    357 0
    امریکا اگر واقعا راست میگه و طرفدار مردم ایرانه ، تحریم ها رو برداره ، خیلی ساده است.
  • مرجان IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    373 0
    اموال ایران راکه به امثال خاندان خبیث پهلوی و جیسون رضاییان هاداده آن به مردم ایران برگردانند، کمک دیگرپیشکش، یابه قول اون سریاله:شماجیب مارون ن، کمک پیشکش
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      2 0
      مطئنی که از اموال یاد شده صحبت کردی اگر روزی بخوان برگردونن بدست مردم ایران میرسه؟
  • امید IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    87 0
    این تعامل میتونه ریسک مستعمره یا سر اغاز مراودات تحریمی باشه
  • DE ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    46 0
    ما خودمان استاد فرستادن كمكهاي بشر دوستانه حتي بِه چين و قول كمك به عراق هستيم بعد امريكا مي خواهد بِه ما كمك كند! زرشك.
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    229 0
    بلوف و بازی سیاسی
  • ب.رضاوندی IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    281 0
    با سلام وقت بخیر در دنیا و به ویژه کشورهای پیشرفته مانند آمریکا غالبا ملاک تصمیمات و اقدامات، منافع بالفعل اقتصادی یا حداقل منافع بالقوه است. تا زمانیکه توجیه اقتصادی نداشته باشد، هزینه ای انجام نمی دهند. به عنوان مثال برخی از کشورها تنها به این دلیل به کشورهای همسایه که درگیر کرونا هستند، کمک می کنند که خطر کمتری آنها را تهدید کند و هزینه کمتری در آینده ی نزدیک متحمل شوند. رییس جمهور فعلی آمریکا در عمل ثابت کرده که جز منافع اقتصادی کشورش به چیز دیگری فکر نمی کند و به هیچ اصولی پایبند نیست الا یک اصل: اصل جذب سود حداکثری! کمک آنها به ایران یا هیچ نفعی برای آنها ندارد ( که در این صورت صرفا یک شوی سیاسی بازی می کنند) یا اینکه به بهانه کمک به ایران قصد دارند جیب شرکت های داروسازی خود را پر کنند یا اینکه اقداماتی به ظاهر بشردوستانه و در باطن مخرب برای بهداشت و امنیت ایران در نظر دارند. خلاصه با توجه به تجربیات عملی قبل و بعد از انقلاب نمی توانیم به آمریکا خوشبین باشیم ...
  • جاسم IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    360 0
    اشک تمساح آمریکای جنایتکار است
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    331 0
    امریکا هیچوقت کمک بشردوستانه به هیچ کشوری نمی کند چون پایه حکومت سرمایه داری بر بده و بستان قرار گرفته و اگر امریکا بخواهد کمک بدهد حتمی چیز بیشتری در قبال آن طلب می کند و اینکار اصولا بشردوستانه نیست و فقط یک معامله کثیف است.
  • کورش IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    237 0
    آمریکا دروغ میگه اگه راست میگه تحریم‌ها رالغو کنه و پول‌های بلوکه شده را برگردونه که محاله
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    279 0
    تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی دروغگوی بی خاصیت تو در حق مردم ایران هر کاری توانستی کردی مرگ بیماران خاص و مجروحان شیمیایی را فراموش نمی‌کنیم پس فضولی موقوف
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    278 0
    بلوف میزنه میخواد یه سری عوام را تحریک کنه وگرنه اگر کسی کوچکترین چیزی از سیاست حالیش باشه میدونه آمریکا پای مرگ ما نشسته
  • یلدا IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    291 0
    کشته شدن عزیزانمون بوسیله آمریکای جنایتکار را فراموش نمی‌کنیم یه روزی تقاص می گیریم آن روزی که به یاری خدا وهمت جوونای ایران از تو قوی تر شده باشیم
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    269 0
    غلط زیادی میکنه دولت بیشرف آمریکا
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    272 0
    همونقدر که کمک بشر دوستانه فرانسه در انتقال خون های الوده به ایدز موثر بود کمک های امریکا هم موثره #خونهای الوده به ایدز فرانسه برای بیماران هموفیلی سال 1362
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    278 0
    آمریکا رو به نابودی هست ومثل کشتی تایتانیک در حال غرق شدن داره نفسهای آخرش را میکشه واین هم از سر ناتوانی هست
    • NL ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      36 0
      نمی دونم بزرگ‌ترین اقتصاد دنیا که با یک کلمه میتونه باعث بشه ما الان برای خرید چسب زخمم مشکل داشته باشیم ، فروش نفتمون به کمترین حد رسیده ، با بانک های دنبا در ارتباط نیستیم ، تورم و بیکاری و .... بیداد کنه تو کشورمون چجوری رو به نابودیه؟ به نظرتون شعار دادن کافی نیست ؟
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    290 0
    اگر راست میگه به داد کارتن خوابهای خودش برسه که نه نان خوردن دارن نه بیمه دارن نه سرپناه آمریکا امروز بیشترین بیچاره وبدبخت را داره آنوقت میخواد به ما کمک کنه زهی خیال باطل
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    224 0
    بره کاسه کوزه شو جمع کنه ترامپ دیوانه
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    243 0
    آمریکا گفته کمک بشردوستانه به ایرانیها کنه حتما ترامپ ساقیش خیلی خوب بوده
  • یحیی IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    264 0
    عمو ترامپ ما هم دوتا گوش دراز داریم باور میکنیم تو خیر ما را میخوای برو یه جای دیگه کاسبی کن شارلاتان یهودی پرست
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    230 0
    تو خو راست میگی اما لعنت به آدم فریبکار
  • شبیر IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    233 0
    گاو شیرده ای که این حرفها را باور میکنه کسی دیگه هست برو با دم شیر بازی نکن روباه
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    253 0
    اشک تمساح
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    274 0
    امریکا هیچوقت دلش برای ملت ما نمیسوزه امیدوارم در این66 ساله گذشته از حکومت دکتر مصدق به این طرف ببینید دمکرات و جمهوری خواه هم نمیشناسه
  • میلاد IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    217 0
    اگر واقعا قصد کمک داره تحریم برداره کمک پیش کش
  • کامبیز ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    18 0
    ایران هم باید از کمک امریکا استفاده کنه اونم تو دارو و تجهیزات وگرنه کادر پزشکی خودمون که تاریخ ساز شدن ، باید هر چی زودتر کیت تشخیص و دستگاه کمکی رو از امریکا بگیره
  • ایرانی US ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    177 0
    شما هایی که موافق هستین یک مشت منافق بیشتر نیستین خود آمریکا این بلا رو سرمون اورده حالا باز ادعای کمک کردن داره مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    152 0
    از تو به ما خیلی رسیده زحمت نکش عمو ترامپ
  • مجتبی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    21 0
    تعصبات بزاریم کنار از هر کس که کمک میکند استقبال کنید البته باید حواسمان باشد تا مثل زلزله خونهای الوده نباشد
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    159 0
    به احتمال زیاد با سلاح بیولوژیک نژادی به ما حمله شده. بهتره فکری برای مبارزه با دشمن خارجی در این امور شود‌ . ایتالیایی ها هم تشابه نژادی دارند و تلفاتشان زیاده.
  • مهدی م IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    134 0
    آمریکاست کشوراستعمارگراست وبامسلمانان دشمن است کمک آمریکا به ایران فریبکارانه دعوام فریبی است
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    6 0
    واقعا کسی نظرنداده یا شما منتشرنمیکنید؟
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    20 0
    بهترین فرصت برای مذاکره و رهایی از بدبختیست. سیاستمداران ما در توهم هستند هزینه های اقدامات پیشگیرانه کمتر از اقدامات جبرانی است. درآمد یک سال گفت مذاکره کنید هی ما گفتیم نمیتونه از برجام خارج بشه ! نمی تونه صادرات نفت رو صفر کنه! فقط توهم داشتیم. الان میتونیم به این بهانه سایر بدبختی ها رو‌هم کم کنیم.
    • محسن IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      130 0
      دوست عزیز آخرین مذاکرمون با آمریکا رو یادتون نیست؟ اونجا هم قرار بود از بدختی دربیایم!!!!!
    • کمال IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      2 0
      محسن جان از بدبختی در اومده بودیم اگه اجازه میدادین اون همه پول با هواپیما اومد و دروازهای تجارت بر روی ایران باز شد و.... حیف که مخالف برجام بودین و چوب لای چرخش گذاشتین و الان که برجام لغو شده میگین بد عهدن
  • AE ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    148 0
    آمریکا به مردم خودش هم رحم نمیکنه بعد یه عده ساده لوح باز متوهم شدن . به نظر شما آمریکا الان از وضع موجود خوشحال نیست ؟؟؟ اونا رسماً جشن گرفتن و اعلام کردن کاری که کرونا با ایران کرد تحریم ها نکرد
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    17 0
    تو زلزله بم امریکا خیلی کمک فرستاد. ایران هم قبول کرد.
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    139 0
    اگه کسی بخواد کمک کنه ، کمک میکنه چون جون انسانها براش مهمه این آدمایی که من میبینم براشون جون ما ایرانیها از جون پشه هم کمتر ارزش داره ، پس بهتره خودمون به داد خودمون برسیم و منتظر کمک اونا نباشیم . تجربه ثابت کرده ذات پلیدشون رو پشت کلماتی مثل حقوق بشر ، زندگی خوب و . . . قایم میکنن و هیچ چیز دیگه ای جز نفت و فروش اسلحه و پول براشون مهم نیست
  • مهسا IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    128 0
    آمریکا اگه واقعا میخواد کمک کنه تحریمای دارویی رو برداره، بذاره کشورهای دیگه باهامون در تعامل باشن، بذاره نفتمون رو بفروشیم، این ترامپ پیش خودش چی فکر کرده، هرچی دستش رسیده تحریم کرده الان شده برامون پسرخاله؟؟؟؟!!!! تو اگه به فکر بشریت بودی داروی ضد سرطلانی رو برامون تحریم نمیکردی، تو اگه آدم بودی این همه تو منطقه کشت و کشتار راه نمینداختی، تو اگه به فکر مردم ما بودی سردارمون رو ترور نمیکردی احمق تروریست!!!
  • علیرضا IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    130 0
    خیلیها ادای روشنفکری رو در میارن ... آمریکا میخواد کمک کنه؟!!! نه اونا و نه ما هم به قول بعضی آقایون سیاسی کاری نمیکنیم ... لطفا تحریم دارویی ایران رو بردار ... به اقتصاد مردم کاری نداشته باش ... در راستای اخلاق حرفه ای (اسلامی نمیگم تا بعضی از آزاداندیشان گارد نگیرن) از دخالت در امور ما دست بردار ... به معاهدات بین المللی پایبند باش ... مواظب باش شرت به کسی نرسه خیرت پیشکش ... بعد به ما کمک هم بکن البته بعد از خودکفایی در کیتهای تشخیصی به ما هم کمک کن
  • AE ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    117 0
    این دولت ترامپ نه منطق دارد نه قابل مذاکره بگیم حالا پس یه خورده کوتاه بیاییم دارو و غذا به ما بده،یه قدم عقب بکشیم دومی و سومی رو هم می زند،پس باید منتظر باشیم و ببینیم آیا دولت بعدی می تونیم یه مذاکره کنیم تا از این بن بست خارج بشیم،فعلا که کشور تو سختی شدید است ،که بیشتر روانی است یعنی هم از رسانه استفاده می کنند هم شبکه های اجتماعی هم از اشتباه مسولان و برخی مردم ،بهترین تصمیم فعلا اتکای به داخل کشور و همبستگی بین مردم است
  • CH ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    الان زمان صحبتهای دوپهلو و کلی گویی نیست. نمیشه انتظار داشت تمام تحریم ها را بردارند یا بلااثر شوند. وقتی آنها اعلام آمادگی برای کمک میکنن، باید جواب داد ما از هر کمکی استقبال میکنیم. این هم لیست نیاز های بهداشتی ما. بعد میشه گفت که آیا جدی هستند یا نه.
  • علی RO ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    139 0
    آمریکا به جای حرف مثل چین عمل کنه!! مرگ بر آمریکا و تعجبم از ساده لوحانی که هنوز به آمریکا اعتماد دارند
  • رضا RO ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    140 0
    +350هزار کیت کرونا +2,400,000 ماسک +130هزار لباس ایزوله +120ونتیلاتور و اسپیراتور +2800 تب سنج و اکسیژن سنج +13هزار عینک محافظ +160هزار محافظ صورت +50کارتن داروی ویژه کرونا حتی اگه یکیشو آمریکا یا اروپا داده بود غرب‌پرستا ذوق‌مرگ میشدن اما چون کمکهای چین تا این لحظه‌س همه لالن!
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      5 0
      به نظرم ژاپن هم در ارسال این کمک ها سهیم بوده
    • FR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      6 0
      تو اخبار سیما اومد که کمکهای سه کشور المان فرانسه و انگلیس به ایران رسید
  • فاضل IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    109 0
    اعتماد به گرگ
  • ارشادی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    104 0
    جلوی خرید دارو و کیت تشخیصی را در عمل نگیره کافیه
  • احمد NL ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    4 0
    بنی ادم اعضای یک پیکرند که در افرینش زه یک گوهرند چو عضوی به درد اورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
  • جهانبخش IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    78 0
    ترامپ با گرفتن ژست بشردوستانه و دلسوزانه در حالی حرف از کمک به ایران میکنه که‌ فقط مصرف داخلی داشته و شیرین کاری نزد طرفداران خود در نزدیکی انتخابات آمریکاست... البته ممکنه در انتخابات آینده، ترامپ رقیب سرسختی در حزب مقابل نداشته باشه ولی احتمال شکست خوردنش بدلیل کرونا و بدنبال سقوط سهام در بورس بسیار محتمل هست....
  • امیر IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    99 0
    هر وقت حرف از کمک آمریکا و اروپا به ایران میاد وسط همیشه یاد خون های آلوده و ورود ایدز به ایران و دزدی بانک ژنتیک ایرانی ها میافتم سوای هر دولت و حزبی
  • AE ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    56 0
    این ادعا چیزی جز نفاق نیست
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    74 0
    تنها کشوری که دانش تولید و کنترل سلاحهای بیولوژیک دارد امریکا است خیلی ساده لوحانه است که ترامپ ترسو که در دوران جوانی از جنگ ویتنام فرار کرده در سن 73 سالگی براحتی با همه افراد داخلی و خارجی دست بدهد و کرونا را مسخره کند مگر اینکه خیلی از خودش و واکسن آن مطمئن باشد!!!
  • جواد GB ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    3 0
    به خدا اینقدر که میگن آمریکا بد نیست من از دوستام داخل افغانستان پرسیدم میگن اینجا امکانات نصبت به ایران خیلی زیاده همشونم دارن آمریکا و سازمان بهداشت جهانی تامین میکنن ولی الان داخل ایران قیمت ماسک بیداد میکنه اگه یک عده میگن ما کمک آمریکا رو نمیخواییم دلیلش اینه که همین قیمتها بیاد پایین حتی همین دلار لامصب
  • احمدی IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    86 0
    مارا که زتو خیری نیست شر مرسان ، امریکا شر مطلق است ودرطول حیات ننگینش جز اقدامات ضدبشری مورد خیری درکارنامه سراسر سیاهش ندارد کشتارمردم عادی درهیرشیما وناکازاکی ، کشتار مردم ویتنام ، اشغال افغانستان به بهانه انتقام برج های دوقلو وکشتار مردم مظلوم افغان ، اشغال عراق به بهانه کشف تسلیحات هسته ای وکشتار یک میلیون نفر وفجایع زندان ابوغریب و... ،براندازی و اشغال کشور لیبی ، کشتار مردم لبنان ، کشتار مردم پاکستان ،سرنگونی دولت ملی وقانونی مصدق در ایران ، کشتار واستثمار کشورهای امریکای لاتین کوبا ، ونزوئلا، بولیوی ، شیلی و... اشغال وکشتار مردم سوریه ،جنایات ضدبشری علیه مردم یمن ، دفاع از حکومت های دیکتاتور چون رژیم عربستان ، امارات ، قطر ، کویت ، حکومت پینوشه د ر شیلی و...ایجاد گروه های تروریستی خطرناک وجانی وانداختن انها به جان مسلمانان چون گروه داعش ،القاعده ، خمرهای سرخ در کامبوج و ...، استفاده از حربه ضدبشری تحریم علیه کشورهای مستقل وغیر نوکر ، حمایت ازسگ هار خود اسرائیل و کشتار کودکان فلسطین توسط ان رژیم جعلی ضدبشر ، دفاع از قاتلین خبرنگار مثله شده در کنسولگری سعودی در ترکیه و...
  • علی IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    90 0
    مرگ بر آمریکا. آزموده را آزمودن خطاست. مرگ بر امریکا
  • ناصر IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    68 0
    آمریکا اگه هزار سال دیگه هم بشه دشمن ماست.. از هر راهی که بتونه ضربه بزنه میزنه.. اینو دیگه همه فهمیدن. اونای هم که هنوز به حرفهای آمریکا باور دارن.. کم کم متوجه میشن. آمریکا و کمک؟؟!!!!!!! هه
  • FR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    62 0
    شما یک مورد از امریکا نام ببر که صداقت داشته باشد
  • ایرج صالحی IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    57 0
    با سلام و احترام رفتار دولت آمریکا کاملا ریاکارانه و همراه با نفاق است چون از یک طرف با تحریم غیر انسانی و بدور از قوانین بین المللی دخالت در تجارت آزاد بین کشورها را تحت تاثیر قرار می دهد و برای کشوری که خواستار استقلال است مشکل ایجاد می کند و از طرفی ژست انسان دوستانه می گیره به نظر می آید این رفتار منافقانه در جهت تاثیر بر اوضاع داخلی کشور و ایجاد اختلاف در کشور به قصد براندازی حکومت باشد.
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    58 0
    ادعاشون ریاکارانه هست اگر واقعا قصد کمک دارن تحریمهای غیر انسانی که اعمال کردن بردارند
  • CA ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    52 0
    ب نظر من ک ی کارگر هستم آمریکا غلط کرده ک اصلا ادعای کمک ب ایران رو مطرح کرد و از اون طرف و زیر امور خارجه آمریکا ب کشورها میگه کمک نکنید ب ایران تا با ویروس کرونا تسلیم خواسته های ما بشود
  • فرزاد محمدی IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    55 0
    مردن باعزت بهتر است از زندگی با خفت ما کمک آمریکا را نمی‌پذیریم
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
      3 0
      مردن در اثر حماقت سهم شما و همفکران
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    10 0
    مضحک ترین جمله سال کمک امریکا به مردم ایران است.
  • امیر GB ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    2 0
    امریکا موقعی نابود میشه که دلارو از بازار جهانی خارج بشه , چرا که امریکا دلارو مثل کاغذ هر روز چاپ میکنه میریزه تو دنیا بدونه پشت وانه .اگه کشور ها بخوان امریکا را نابود کنند باید دلارو از بازار جهانی خارج کنند .
  • سید IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    من عقیده دارم در چنین شرایط که ملت ایران تحت فشار اقتصادی زندگی میکنند و با این ویروس باید مقابله کرد. هیچ لزومی نداره که مخالفت کنیم از ارسال کمک های آمریکا. اگر واقعا اسلام دنبال جنگ افروزی نیست باید کمک آمریکا را پذیرفت.
  • رضا IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    18 0
    نظر من اینه که آمریکا نه تنها دست از سر ایران بلکه دست از سر جهان نیز بردارد و این خود حاکم جهان پنداری را بگذارد کنار ... به امید روزی که همه ی ملت های جهان کنار هم زندگی کنند بدون اینکه کسی بخواهد بر کسی مسلط شود الهی آمین.
  • بی نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    1 0
    از هزارتا تحریم بیشتر به خودمون ضرر میزنیم احتیاج به دشمن نداریم فقط سال ۹۸ را از اول سال نگاه کنید سیل شیراز باعث اون همه ضرر زیان کی بود ؟شهرداری شیراز.این همه شیرخشک الوده وارد شد‌.برنج هندی الوده .گوشت های الوده.احتکار این همه ماسک الکل دارو تواین شرایط.الکل دست ساز این همه ادم رو کشت مقصر اینا خودمونیم .ازماست که برماست
  • TR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    15 0
    والا ما الان به صورت دانشجویی از کشور اومدیم بیرون هم ولمون نمی کنه با بدبختی یک حساب بانکی باز می کنیم از اون بدتر خیلی از ایرانی ها تو خود آمریکا مگه موقع ورود به دلیل ایرانی بودن مگه بهشون گیر نمیدن؟! مگه نگفته پاسپورت ایرانی داشته باشین شما رو جز اراذل حساب می کنیم؟! حالا یک شو تبلیغاتی راه انداخته موندم چرا مردم ایران اینقدر زود باور هستن با 200 هزار کیت تشخیص می خواد بکه با مردم ایرانیم!!!! یکی نیست بهش بگه تو به ایرانی ها که وارد خاکت میشن گیر نده ایرانی های که از ایران بیرون میرن حالا هرجای دنیا دردسر براشون درست نکن بعد بیا این ادعاها رو بکن در راستای کنار مردم ایران بودن پدر مردم ایران رو درآوردن هم دیگه نوبره!
  • شمس تبریزی IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    12 0
    آمریکا فقط توانست یه غلط بکنه و آن هم این بود که با تولید یه ویروس 120 نانومتری، چهارشنبه سوری و نوروز کوروش پرستان را به باد فنا داد. آمریکا یه بار با خروج از برجام زد تو دهن دوستانش و یه بار هم با برهم زدن آیین مجوس. دقت کردید که آمریکا اول دوستان خودش را گاز میگیره؟ دفعه قبل هم آن محمدرضای بیچاره را که آنقدر اظهار چاکری به پیشگاهش داشت، با نامردی حتی برای معالجه به آمریکا راهش نداد. شما کی میخواهید آدم شوید و بدانید مشکل آمریکا با ما به خاطر ترامپ نیست. خداوند ساده لوحی شماها را دید و اراده کرد تا ترامپ رییس جمهور شود تا چهره کریه آمریکا را عریان ببینید. در قیامت پیرزنی زشت رو را حاضر میکنند که همه از کریه المنظر بودن او متعجب می شوند. میپرسند این کیست؟ گفته میشود این همان آمریکایی است که به چشم شما مثل یه دختر بلوند 14 ساله بود. بله دوستان. بنده اگر دشنام هم به شما مرحمت میکنم به خاطر این است که خیر شما را طالبم. دشنام میدهم بلکه متنبه شوید وگرنه قلبا کینه ای از شما به دل ندارم. فقط از ساده لوحی شما در رنج و عذابم
  • علی IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    4 0
    به نظرم این کمک ها میتونه از طرف هر کشوری باشه حالا نه اینکه ما از خودروها وگوشی ایفون و دارو و هزار تا چیزه امریکایی استفاده نمیکنیم؟با مرگ فرستادن به کشورهای دیگه اباد نمیشیم.اینجور باشه صدمات روسیه و چین به مراتب بدتر از امریکای جهانخوار بوده پس مرگ بر روسیه و چین هم باید بگیم.خلاصه تو این اوضاع هر کمکی نعمته
  • متین IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    4 0
    این یه واقعیته که کشور ما توان تولید یه سری داروهای پیشرفته رو نداره با مرگ بر امریکا و مرگ بر غرب ادم مریض خوب نمیشه همین الانشم خیلی از داروهای سرطانی و ... ساخت امریکاس که بصورت قاچاق وارد میشه پس لوزمی نداره این وضعیت و بحران وقتی میشه جون یه سری هموطن رو نجات داد سخت گرفت
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    16 0
    مارا به خیر تو امیدی نیست . شر مرسان !
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    2 0
    ما باید کمک همه کشورهای دنیا را بپذیریم وضع اظطراری مردم ما نیاز به کمک بشر دوستانه دارند
  • مرتضي IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    11 0
    اولا امريكا دشمن اول بشريت هست وهيچ مورد اعتماد نيست و اين بسته هاي اهدايي و پزشكي براي فريب دادن افكار عمومي و تبليغاتي است، ثانيا آنچه مي خواهند به مردم ايران كمك كنند را براي مبتلايان به كرونا در كشور خودشان هزينه كنند، ثالثا اگر اين بيماري حاصل حمله بيولوژيك امريكا به ما باشد، قبول كمك هاي آمريكا به معني تكميل پازل حمله آنها به ملت ايران خيانت بكه جنايتي در حق ايرانيان هست، كاري شبيه كار مجاهدين خلق كه در اوج حمله نظامي صدام به ايران، به عراق رفتند و عليه ملت خودشان با دشمن همكاري مي كردند.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    4 0
    امریکا و یاهر کشور دیگری پدر ما نیست خیلی از کشور ها ممکن است اصلا از ما خوششون نیاد متاسفانه این ما هستیم درسیاست مدل عشق ونفرت را در می آوریم مثلا برای یک کارساده روسیه وچین هیجان زده میشویم ولی یه پرچم کشوردیگر توهین میکنیم وقتیکه در سیاست دوست ودشمن همیشگی وجودندارد
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    16 0
    تو میخوای ما را مثل خبیثان عربستان گاو شیرده خودت کنی وگرنه خیر تو به جز یهودیان صهیونیست به کسی نرسیده برو به داد مردم خودت برس که دارن از گرسنگی وبدبختی تلف میشن
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    تو جیب ما را نزن کمکت پیشکش مردک دیوونه
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    1 0
    برو بابا آزموده را آزمودن خطاست یاعلی
  • گول نمی خورم IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    1 0
    امریکا شیطان بزرگ است. تنها کمک وی خروج از خاورمیانه است
  • منوچهر IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    1 0
    اینکه بخواهیم منتظر کمک آمریکا باشیم کار نا بخردانه ای بیش نیست مگر دشمن هم کمک می کند تنها راه حل مشکلات این است که به دشمن فرصت ندهیم هر چه زودتر باید وارد جنگ رودررو شد و یک بار برای همیشه از شر این دشمن نابکار خلاص شد و از هیچ چیز هم نترسید
  • ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    5 0
    آمریکا فقط یهودیها را بشر میدونه وگرنه میخواد سر به تن ما نباشه.
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    2 0
    آمریکا ما وشما دیگه به هم کمک نخواهیم کرد تو تحریم میکنی و قهرمانانمو از پشت وناجوانمردانه شهید میکنی ما مقاومت میکنیم انشاالله پیشرفت میکنیم وتحریمها رامیشکنیم عین الاسد را زدیم و به امید روزی که حاجی زاده موشکی بسازه که واشنگتن وکالیفرنیا را هم با خاک یکسان کنیم
  • ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    2 0
    ترامپ فقط بگو چی چی زدی حالت خوبه .ساقیت کی بوده عزیزم چرت وپرت نگو .تو اگه میخوای به بشر کمک کنی یه سر به اطراف شهرهات بزن کارتنخوابی بیداد میکنه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    2 0
    خبر آنلاین فقط نظرات فاشیستی را منتشر می کند!!
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    0 1
    آمریکا غلط زیادی میکنه اگه راست میگه تحریمها را برداره اگه بر هم نداره به زودی میترکونیمش
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    1 0
    خبر انلاین خودت میگی ادعا معنی ادعا هم مشخصه منم ادعا میکنم میخوام برم 100میلیون فقیر آمریکایی را سر وسامان بدم
  • سجاد IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    دروغ میگن! فقط برای راضی کردن افکار عمومی ملت ها!۳