پایانه های مسافربری تبریز هر ۸ ساعت یکبار ضدعفونی می‌شوند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز از ضدعفونی هر دو ترمینال اصلی و میدان آذربایجان به طو ۸ ساعت یکبار خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین عادلی سعدآباد در گفتگو با برنامه رادیویی «شهریمیز» اظهار داشت: از تاریخ ۴ اسفندماه جاری عملیات ضدعفونی مستمر پایانه مسافری تبریز آغاز شده است.

عادلی سعدآباد از غربالگری مستمر و شبانه روزی مسافران در پایانه های مسافربری خبر داد و افزود: این غربالگری ها با حضور اکیپ های متخصص داشنگاه علوم پزشکی از ۸ اسفند آغاز شده و بطور شبانه روزی تداوم دارد.

او ادامه داد: بر همین اساس ورودی و خروجی مسافران در این مجموعه یکی شده است تا مسافران از یک راه به سالن اصلی وارد شوند و پس از غربالگری ورود و خروج کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: تعداد مسافران خروجی از پایانه مسافربری تبریز نسبت به سال گذشته ۸۵ درصد کاهش یافته است.

او تصریح کرد: به جز کسانی که در جاده‌ها پیاده می‌شوند، هر مسافری که وارد شهر می‌شود عملیات غربالگری انجام می شود. با توجه به اینکه پایانه مسافربری مکانی عمومی است، از کلیه شهروندان درخواست می‌کنیم اگر ضرورتی وجود ندارد به این مراکز مراجعه نکنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =