بازدید «نماینده منتخب بویراحمد ،دنا و مارگون از ۳ کارگاه تولید ماسک در یاسوج + تصاویر

دکتر روشنفکر از ۳ کارگاه تولید ماسک از جمله کارگاه بسیج دانشجویی بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین ، مهدی روشنفکر عصر امروز از کارگاه تولید ماسک بسیج دانشجویی، بسیج اقشار و جمعیت جوانان عصر جدید انقلاب بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید ماسک در این کارگاه‌ها قرار گرفت.

روشنفکر در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: امروز مجاهدان عرصه بهداشت و سلامت یادآور، رزمندگان خط مقدم در جنگ تحمیلی هشت ساله هستند، ایثار، ازخودگذشتگی وجانفشانی مجاهدان عرصه بهداشت وسلامت درخط مقدم پیشگیری ،مقابله و درمان مبتلایان ازخاطر ایران و ایرانی پاک نخواهد شد.

وی افزود: ایران به داشتن چنین فرزندانی افتخار میکند، تا زمانی که چنین روحیه‌های ایثارگری در بین جوانان انقلابی وجود دارد هیچ کس توان تقابل با ما را نخواهد داشت، و سلام بر رسول اکرم صلوات الله علیه که فرمود:هرکس نفسی را احیا کند واز مرگ نجات دهد گویا همه امت را نجات داده است.

روشنفکر خاطرنشان کرد: برای دفع این بلایا نیازمند یک عزم ملی هستم، دولت به تنهایی توان مقابله ندارد، باید با بسیج عمومی همه ظرفیت‌های مردمی را فعال کنیم، تا جنگ تحمیلی مردمی نشد دشمن متوقف نگشت، فعالیت‌های خودجوش و مردمی برای ساخت خانگی ماسک اقدامی بسیجی بوده که کلید حل مشکلات است.

وی بیان کرد: مردم باید با همه وجود توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا از انتشار ویروس جلوگیری شود،درگروه های آسیب پذیر درمان دشوار و در بعضی اوقات ناممکن است، پس پیشگیری تنها راه ماست، قطعا به لطف الهی و عنایت اهل بیت و حمایت مردم نجیب وشریف از این فرا بحران هم با سربلندی عبور خواهیم کرد.

روشنفکر تاکید کرد: شکست دشمن در این جنگ بیولوژیک دور از دسترس نیست به شرطی که با وسواس وتعهد کامل توصیه های حیاتی در خصوص پیشگیری‌های بهداشتی را عمل کنیم.

وی با بیان اینکه باید از هر سفر غیر ضروری اجتناب کرد، ادامه داد: بدون شک دولت با اختصاص سهمیه بنزین و تعطیل چند روز، درفرصتی پس از کنترل این فرا بحران زمینه صله ارحام و دید وبازدید و تفریح مردم فراهم خواهد شد، امروز بزرگترین کمک مردم پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: هیچ توجیهی برای مسافرت‌های غیرضروری که سلامت یک شهر را به خطر بیندازد وجود ندارد.

روشنفکر خاطرنشان کرد: از تمام دستگاه‌ها و نهادها، مسئولان وتک تک احاد مردم و گروه‌های خودجوش جهادی و مردمی که بسیج شده اند با همه وجود قدر دانی کرده و در مقابل ایثار آنها تعظیم میکنم، از خداوند منان سلامتی و صحت و پیروزی این عزیزان در همه مراحل زندگی مسئلت دارم، باز هم استدعا دارم عاجزانه مردم توصی‌ها را رعایت کنند و از مسافرت پرهیز کرده تا به لطف الهی از این بحران با پیروزی عبور کنیم.

گزارش: رضا رنگیان

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =