افشاگری علیپور از شادی جنجالی‌اش در دربی

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار باشدکسی شادی تهاجمی انجام بدهد این شادی حق بازیکنان پرسپولیس است، چون در این ۶ سال خیلی مقام و افتخار آورده ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی علیپور در برنامه فرمول یک شبکه اول سیما در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

خوشحالی تهاجمی حق بازیکنان پرسپولیس است
وی با اشاره به اینکه در تمرینات روزهای اخیر از بازیکنان پرسپولیس تب سنجی صورت گرفته در خصوص صحبت‌های دیاباته که شب گذشته صورت گرفته بود اظهار داشت: من ویدیوی این صحبت‌ها را دیدم. در آن شرایط در بازی این اتفاقات رخ می‌دهد. به قول خودشان وقتی گل می‌زنید و کل استادیوم شاد هستند نمی‌دانید چه تصمیمی بگیرید. اگر قرار باشد کسی شادی تهاجمی انجام بدهد این شادی حق بازیکنان پرسپولیس است، چون در این ۶ سال خیلی مقام و افتخار آورده‌ایم. 

نوراللهی و ترابی در آن شادی همراهی ام نکردند
مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه در آن دیدار برخی بازیکنان پرسپولیس در این شادی وی را همراهی نکردند گفت: نوراللهی و کامیابی نیا و ترابی پشت من بودند که نوراللهی و ترابی این کار را نکردند. در کل این خوشحالی ناخواسته بود و به یکباره به ذهنم رسید.

بازی در پرسپولیس خیلی سخت است
علیپور در خصوص اینکه فراز و نشیب در این تیم زیاد داشته است گفت: در پرسپولیس بازی کردن خیلی سخت است، چون این تیم هوادار خیلی دارد. همیشه در زندگی و فوتبالم اعتقاد دارم وقتی مربی چیزی را از من بخواهد باید در زمین آن را پیاده کنم. اگر کسی گل بزند برای من فرقی ندارد و فقط موفقیت تیم مهم است.

برای موفقیت پرسپولیس همه تلاش می‌کنند
این بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه با رفتن طارمی جای وی را پرده است گفت: این لطف و زحمات بازیکنان دیگر تیم است. از دروازه تا نوک حمله هم تلاش می‌کنند. هدف ما شاد کردن مردم است، ولی قبل از گلزنی خیلی زحمت کشیده می‌شود که توپ وارد دروازه شود.

مسئولان باشگاه در مورد اسپانسر صحبت کنند
علیپور در خصوص اینکه بیرانوند از اسپانسر باشگاه انتقاد کرده است گفت: این مسائل در حیطه باشگاه است و من خودم را دخیل نمی‌دانم که در این مورد اظهار نظر کنم. مسئولان باشگاه باید خودشان در مورد این مسئله اظهار نظر کنند.

ماجرای پنالتی جنجالی مقابل ماشین سازی
مهاجم پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که از وی بعد از زدن پنالتی مقابل ماشین سازی مطرح شد عنوان کرد: روزهای خیلی سختی را گذراندم. من بعد از بازی در زمین فحش رکیک و خانوادگی می‌شنیدم. همیشه گفته ام مخالف انتقاد نیستم، چون انتقاد بازیکنان را می‌سازد، ولی اگر در حریم فوتبال و فنی باشد با جان ودل آن را قبول می‌کنم. شاید خوب نباشد این موضوع را بگویم، ولی روز قبل از بازی آقای کالدرون من را در تمرین کنار کشید و در خصوص پنالتی‌ها با من صحبت کرد.

وی افزود: من در جام حذفی در تبریز مقابل ماشین سازی پنالتی از دست داده بودم، به همین دلیل سرمربی تیم به من بعد از تمرین پنالتی‌ها گفت این بازی پنالتی نزنی بهتر است. اگر از حریف جلو افتادیم تو پنالتی بزن، با خودم گفتم مگر در یک بازی مگر قرار است چند پنالتی برای ما بگیرند. من به او گفتم چند سال است در پرسپولیس هستم و دوست دارم گل بزنم که بعد از این صحبت کالدرون گفت اگر پنالتی را خراب کردی دیگر نباید در پرسپولیس پنالتی بزنی.

کالدرون با یک مصاحبه هجمه‌ها علیه من را ۲ برابر کرد
وی تاکید کرد: وقتی این موضوع قبل از بازی به من عنوان شد دچار استرس شدم و فکرم واقعا مشغول شد. توقع داشتم مربی تیم قبل از بازی به من روحیه بدهد، اما در بازی آن پنالتی را خراب کردم، اما بدتر از همه مصاحبه بعد از بازی کالدرون بود. باور کنید خیلی ناراحت شدم، خیلی روزها در این ۶ سالی که در پرسپولیس بودم در مسیر تمرین گریه کردم، ولی بعد از مصاحبه کالدرون همه هجمه‌ها روی من افتاد و ۲ برابر شد. خیلی سخت بود که شرایط را جمع کنم، اما پدر و مادر و همسرم و همه دوستانم با من صحبت کردند که آن موضوع را فراموش کنم. در کل ما در جایگاهی هستیم که هیچوقت فرصت اشتباه نداریم.

می‌خواهم شماره ۷۰ را ماندگار کنم
مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه علی پروین مدعی شده بود علیپور نباید شماره ۷ را بپوشد گفت: آقای پروین اسطوره باشگاه است، سال سوم حضورم در پرسپولیس در ترکیه شماره ۷ را در تمرینات پوشیدم، آقای خوردبین گفت پیراهن شماره ۷ بایگانی می‌شود و من هم احترام گذاشتم. چون شماره ۷ را دوست داشتم اول سراغ شماره ۷۷ رفتم، ولی بعد از حضور مسلمان شماره ۷۰ را پوشیدم و با خودم گفتم که با همین شاره کاری کنم که ان شاالله ماندنی شود.

کی‌روش مربی جنتلمنی بود
علیپور در خصوص اینکه آیا به تیم ملی هم فکر می‌کند یا خیر گفت:ما مهاجمان آماده خوبی داریم. آزمون مهاجم خیلی خوبی است، طارمی هم بازیکنی است که از بازی کردن کنارش خوشحالم، همچنین جهانبخش و انصاری فرد هم هستند، من به تیم ملی هم فکر کردم و همیشه دوست دارم تیم ملی کشورم نتیجه بگیرد. زمانی که کی روش در تیم ملی حضور داشت واقعا او را دوست داشتم و حتی وقتی او ۲ اردو من را دعوت کرد خیلی از او خوشم آمد. او مربی جنتلمنی است و خیلی مواقع ستاره‌های دنیا از تیم‌های ملی خودشان دور بوده اند. ما باید خودمان را اول در باشگاه نشان بدهیم تا بعد ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بعد از خروج کرونا باید به فکر خانواده ام باشم
وی در خصوص اینکه بعد از خروج کرونا از ایران چه تصمیمی دارد گفت:فکر خاصی نکردم، خانواده ام این روزها در منزل هستند و سعی می‌کنم اول آن‌ها را به بیرون ببرم تا روحیه خوبی بگیرند.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =