سردار سلیمانی اول شد /مطهری هم رأی آورد، در کنار رئیسی و محمود صادقی /جناب کرونا وارد شد /چهره‌های سیاسی سال ۹۸ از نگاه کاربران خبرآنلاین

خبرگزاری خبرآنلاین در نظر خواهی از کاربران خود پرسیده بود؛« تاثیرگذارترین چهره سیاسی سال ۹۸ از نگاه شما چه کسانی هستند؟»

به گزارش خبرآنلاین،  سال ۹۸ درحالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که روزگار سیاست ایران در یک سال اخیر پرحوادث ظاهر شد. از شهادت سردار سلیمانی و سرنگونی پهپاد آمریکایی تا انتخابات مجلس یازدهم و ...

در روزهای نزدیک به پایان سال خبرگزاری خبرآنلاین به رسم هرساله از کاربران خود پرسیده بود؛« تاثیرگذارترین و جنجالی ترین چهره سیاسی سال ۹۸ از نگاه شما چه کسانی هستند؟»

حاج قاسم، تاثیرگذارترین چهره سال ۹۸

تاثیرگذارترین چهره سیاسی از نگاه کاربران خبرگزاری خبرآنلاین کسی نبود جز «سردار حاج قاسم سلیمانی».

«تاثیرگذارترین چهره دنیا در طول تاریخ شهید قاسم سلیمانی با اختلاف»، «سردار دلهای مردم ایران»، «تنها چهره سیاسی محبوب،شهید سردار قاسم سلیمانی»، «بی تردید حاج قاسم سلیمانی»، «حاج قاسم عزیز که تا ابد جاوید است»، «حاج قاسم سلیمانی»، «مرد بی ادعا و جان برکف حاج قاسم»، «سردار قاسم سلیمانی»، «یل ایران زمین قاسم قلبها سردار بی ریا»، «مخلص مظلوم بی ریا سرباز قاسم سلیمانی»؛ این جملات بخشی از نظرات کاربران خبرآنلاین برای انتخاب شهید سلیمانی به عنوان چهره سیاسی سال ۹۸ بود. 

از علی مطهری، سردار حاجی زاده و رئیسی تا شجریان و حسینی بای

در این میان برخی کاربران خبرآنلاین به علی مطهری به عنوان یک چهره جنجالی و تاثیرگذار رای نسبتا بالایی دادند.حجت الاسلام  رئیسی، محمودصادقی، پروانه سلحشوری، قالیباف، سردار حاجی زاده، محمدرضا شجریان، مصطفی میرسلیم و حتی حسینی بای خبرنگار صدا و سیما نیز در لیست انتخابی مردم قرار داشتند. 

کرونا هم رای آورد/مردم ایران بهترین هستند

نزدیک به یک ماه است که از ورود ویروس کرونا به ایران می گذرد. دایره شیوع این ویروس به حدی گسترده شده است که زندگی را برای همه سخت کرده و مردم را به شدت نگران ساخته است. رد پای این ویروس در نظر خواهی خبرآنلاین هم مشهود بود و برخی کاربران به آن وجهه سیاسی دادند. 

مسعود چهره سیاسی سال ۹۸ را انتخاب کرد و برای خبرآنلاین نوشت: «جناب آقای کرونا». فرد دیگری هم که نامش را منتشر نکرده است، نوشت: کورونا ویروس. فرد دیگری هم نوشت: کرونا اومده دنبال چهره می گردی؟ سیاسیون اگه مهمه بودنشون وضعیت رو کنترل کنند. 

در این میام اما برخی از کاربران دلخوری های خود از سیاستمداران را با انتخاب مردم به عنوان چهره سیاسی سال ۹۸ نشان دادند. فردی به نام نوشت: «من چهره غیر سیاسی رو ترجیح میدم و اونم کسی نیست جز غالب ما مردم معمولی ایران». کاربری هم که نامش را منتشر نکرده است، نوشت: «مردم ایران». 

شما می توانید مشروح نظرات کاربران خبرآنلاین را {اینجا} بخوانید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365496

برچسب‌ها