هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با معرفی 10 نفر از سوی وزیر صنایع و معادن 55 نفره و لیست 20 نفره نمایندگان دولت برای حضور در پارلمان بخش خصوصی کامل می شود.

دبیرکل اتاق بازرگانی تهران با اعلام این خبر افزود: با توجه به این که امروز قرار است وزیر صنایع و معادن نیز 10 نماینده خود در اتاق تهران را معرفی کند، لیست 20 نفره نمایندگان دولت در هیات نمایندگان اتاق تهران تکمیل خواهد شد.

به گفته راسخ پنج شنبه گذشته نیز مهدی غضنفری وزیر بازرگانی اسامی 10 نماینده این وزارتخانه برای حضور در پارلمان بخش خصوصی را طی نامه ای به اتاق تهران اعلام کرده بود.

محمد مهدی راسخ در ارتباط با حضور 40 نماینده بخش خصوصی نیز گفت: تاکنون اعتبارنامه 35 نفر از انتخاب شدگان توسط فعالان بخش خصوصی در انتخابات چهارم اسفندماه توسط شورای نظارت تایید و به اتاق ارسال شده است. شورای نظارت بر انتخابات اعلام کرده کار خود برای بررسی اعتبارنامه های باقی مانده با سرعت ادامه خواهد داد.

راسخ هم چنین از معرفی ده نماینده از سوی مهدی غضنفری وزیر بازرگانی برای حضور در هیات نمایندگان خبر داد و افزود: هشت نفر از این افراد، معاونان وزارت بازرگانی هستند که با توجه به اهمیت موضوع، برای شرکت در نشست های ماهانه هیات نمایندگان اتاق تهران معرفی شده اند.

دبیرکل اتاق تهران افزود: آقایان مسعود موحدی قائم مقام وزیر بازرگانی، محمدصادق مفتح معاون توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک، محمود دودانگه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، فریدون احمدی معاون پشتیبانی و امور مجلس، حمید صافدل معاون توسعه تجارت خارجی، محمدعلی ضیغمی معاون بازرگانی داخلی، حمید علیخانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، محمدحسن نکویی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سید کاظم دوست حسینی مدیرعامل صندوق توسعه صادرات و عباس معمارنژاد رییس کل گمرک ایران به عنوان 10 نماینده وزارت بازرگانی در هیأت نمایندگان دوره هفتم اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران تعیین شدند.

محمد مهدی راسخ در پایان ابراز امیدواری کرد امروز با اعلام نماینده های وزرات صنایع و اتمام بررسی اعتبارنامه ها از سوی شورای نظارت، لیست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران نهایی و شرایط برای برگزاری اولین نشست پیش از آغاز سال جدید فراهم شود.

/36

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =