آمار مبتلایان به کرونا به تفکیک شهرستان ها در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به تشریح آمار مبتلایان به کرونا به تفکیک شهرستان ها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، راشد جزایری افزود: شهرکرد با ۲۳ مبتلا به کرونا بیشترین آمار مبتلایان به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: بعد از شهرکرد، شهرستان های بروجن با ۱۱ مبتلا و لردگان با ۷ بیمار بیشترین آمار مبتلایان کرونا ویروس‌(کووید ۱۹ ) را داشته اند.
وی افزود: همچنین تا این ساعت، شهرستان های فارسان، کیار و بن هر کدام دارای ۳ بیمار و شهرستان های اردل و سامان هر یک دارای یک بیمار مثبت قطعی کرونایی هستند.
جزایری، تا ظهر بیست و ششمین روز از اسفندماه ۹۸، تعداد مبتلایان قطعی مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری را ۵۲ بیمار اعلام کرد.
به گفته وی، از ابتدای شیوع بیماری در کشور تا کنون ۸ بیمار جان خود را در اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده اند.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: از این تعداد بروجن با ۳ جان باخته دارای بیشترین آمار فوتی مبتلایان به کرونا بوده است.
وی ادامه داد: همچنین شهرستان لردگان با ۲ فوتی، شهرستان های شهرکرد اردل، کیار هر کدام با یک فوتی در لیست شهرستان های دارای مرگ و میر ناشی از کرونا قرار گرفته اند.
جزایری گفت: خوشبختانه در شهرستان های فارسان، بن و سامان تا کنون مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا ویروس گزارش نشده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =