آموزش در فضای مجازی برقرار است / اجرای طرح همیار معلم/ تهیه روزانه ۳۰۰ ماسک در هنرستان چاروسا

با اجرای طرح همیار معلم محتوای آموزشی توسط دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد تهیه می شود

به گزارش خبرآنلاین روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه؛ معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در طرح همیار معلم برخی دانش آموزان با هدایت معلم خود کلیپهای تدریس کوتاه تهیه و از طریق کانال شبکه های داخلی در فضای مجازی برای همکلاسان خود ارسال می کنند.
ایوب رضایی افزود: برای جبران درسی دانش آموزان در روزهای تعطیل کار تهیه کلیپهای درسی توسط معلمان واشتراک گذاری در پیام رسانهای داخلی ادامه دارد.
وی گفت: کانال آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان در پیام رسان ایتا راه اندازی و کلیپهای همکاران در سایت گروههای آموزشی دوره متوسطه استان بارگذاری شده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان از راه اندازی سایت آزمون و تست به صورت آنلاین در استان خبر داد و اظهار کرد: دانش آموزان می توانند به صورت هماهنگ با مراجعه به این سایت از آزمونهای با سئوالات استاندارد شده شرکت وخود را ارزیابی نمایند.
رضایی گفت: تدریس های پخش شده در شبکه آموزش سیما نیز در سایت گروه های آموزشی استان بارگذاری و دانش آموزانی که نتوانستند از این تدریس ها استفاده کنند به این سایت مراجعه کنند.
رضایی خاطرنشان کرد: در برخی هنرستان ها بویژه هنرجویان رشته های طراحی دوخت وخیاطی اقدام به تهیه ماسک برای هم استانیها کردند.
رضایی افزود: در هنرستان پروین اعتصامی چاروسا روزانه ۳۰۰ماسک توسط هنرجویان تهیه می شود.
به گفته معاون آموزش متوسطه تمامی برنامه های آموزش غیرحضوری با شعار آموزش تعطیل نیست برای استمرار تدریس در استان ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =