کاهش محسوس و قابل توجه تردد در استان پس از شیوع ویروس کرونا/ کاهش بیش از ۴۵ درصد تردد در ورودی های استان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تلاش مسئولین جهت کنترل و کاهش تردد مردم به ویژه مسافرین به استان و طرح غربالگری توسط دستگاههای مربوطه در ورودی های استان شاهد کاهشی ۴۵ درصدی بودیم و این درحالی است که کاهش تردد در کشور میانگین ۲۵ درصد بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،شهرام ندیمی  افزود: در تاریخ ۴ اسفند که ویروس کرونا به صورت رسمی و موثق شیوع پیدا کرد شاهد ۳۹۷۵۴ تردد در ورودی های استان بودیم که خوشبختانه این عدد در تاریخ ۲۳ اسفند به ۲۱۹۰۱ رسید که این کاهش ۴۵ درصدی نشان از تلاش مسئولین و همراهی مردم برای سرکوب کردن این ویروس دارد.
ندیمی ادامه داد: همچنین آمار تردد در کل استان در تاریخ ۴ اسفند ۲۷۲۹۸۶ بوده که در تاریخ ۲۳ اسفند به ۱۸۷۶۵۱ تردد کاهش پیدا کرده و این عدد نیز کاهشش ۳۲ درصدی را نشان میدهد.
محور شهرکرد سورشجان نیز که پرترددترین محور استان بوده با کاهش ۳۳ درصدی مواجه شده و تردد در این محور از ۲۷۳۳۸ به ۱۸۵۵۰ تردد رسیده است.
ندیمی در پایان با سپاس از زحمات کادر علوم پزشکی استان و قدردانی از همراهی مردم گفت: این کاهش ها نشان از تلاش مسئولین و همه ی دستگاههای مربوطه و همراهی مردم برای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا بوده و از مردم شریف استان خواهشمندیم در ایام تعطیلات نوروز سین سلامتی را بر سین سفر ترجیح داده و با ماندن در منازل خود امنیت و سلامتی را برای خانواده های خود در سال جدید به ارمغان بیاورند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =