کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده تقلبی در البرز

فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک کارگاه تهیه و تولید مواد ضد عفونی کننده و مواد خوراکی غیر استاندارد و غیر بهداشتی و کشف ۸۰ هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده تقلبی از این کارگاه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، سردار "عباسعلی محمدیان"، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش تقاضا برای تهیه اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، برخی از افراد فرصت طلب از این وضعیت سوء استفاده کرده و اقدام به احتکار و یا ساخت مواد شوینده تقلبی می کنند که این موضوع مشکلاتی را برای هموطنان مان ایجاد کرده است، بنابراین نظارت بر فعالیت مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی به صورت مستمر از سوی پلیس استان البرز در دستور کار قرار دارد.

 وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشرافیت کامل اطلاعاتی و با انجام اقدامات تخصصی از جابه جایی الکل و مواد ضد عفونی کننده تقلبی در سطح وسیع توسط یک دستگاه خودرو نیسان در منطقه "سهرابیه " شهرستان ساوجبلاغ مطلع شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: خودرو مورد نظر تحت تعقیب ماموران پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت متوقف و راننده دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل شد.
سردار محمدیان گفت: متهم در بازجویی های ماموران اعتراف کرد که در صدد انتقال این محموله برای کارگاه الکل سازی است که اقدام به تهیه مواد ضد عفونی کننده و مواد خوراکی به صورت غیر استاندارد و غیر بهداشتی می کند .
وی بیان داشت: ماموران پس از اعزام به کارگاه در بازرسی از آن جا  ۴ دستگاه تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده، یک دستگاه لیبل زن، ۸۰ هزار و ۸۶۰ لیتر ماده ضد عفونی کننده تقلبی، ۲۴ هزار لیتر آبلیموی غیر استاندارد، ۶۰ قوطی آماده پرکردن مایعات ضدعفونی تقلبی و غیر بهداشتی، ۱۲۰ هزار لیبل و برچسب های مختلف کشف شد.
سردار محمدیان خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی این کارگاه پلمب و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب مردم فهیم استان البرز در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوکی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =