مشارکت ۱۳۷ میلیارد ریالی مردم استان مرکزی در جشن نیکوکاری

کمک‌ ۱۳۷ میلیارد ریالی مردم از طریق واریز حساب به صورت غیرحضوری، تحویل کمک‌های نقدی و کالایی به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری در سطح استان بوده است.

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی ؛ قنبر موسی نژاد وی با بیان اینکه استقبال مردم در کمک به نیازمندان قابل‌تقدیر است، اظهار داشت: امسال پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس سراسر استان و میعادگاه‌های نماز جمعه در نظر گرفته شده بود که با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری در سراسر استان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: از این میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی، بیش از ۷۲ میلیارد ریال از طریق مراکز نیکوکاری به صورت کالایی و نقدی جمع آوری شد.

موسی نژاد افزود: مراکز نیکوکاری شهرستان ساوه با جمع آوری ۲۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال بیشترین جذب کمک را در بین مراکز و دفاتر جمع آوری کمک‌ها در استان داشته است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که به دلیل تعطیلی مدارس، کمک‌های دانش آموزان مدارس که هر ساله رقم قابل توجهی بوده است تاکنون جمع آوری نشده است.

وی با بیان اینکه انفاق شکرانه سلامتی و موهبتی است که خداوند نصیب بندگان خوب خود می‌کند، اظهار داشت: دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری تا پایان سال آماده دریافت کمک‌های مردم نیک اندیش استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: شهروندان می‌توانند به صورت غیرحضوری با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و وارد کردن کد پیش شماره ۰۸۶ ویا از طریق شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۰۸۸ کمک‌های خود را واریز کنند.

موسی نژاد افزود: تمامی کمک‌های انجام شده شهروندان استان مرکزی توسط همکاران امدادگر و همراهی گروه‌های جهادی با رعایت مسائل بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در حال توزیع است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =