مساعدت 90 میلیارد ریالی آذری های سخاوتمند به جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: آذریهای سخاوتمند با شرکت پرشور در جشن نیکوکاری 90 میلیارد و 237 میلیون ریال به نیازمندان مساعدت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، حسین دشتی در این خصوص افزود: از مجموع کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری 82 میلیارد و 400 میلیون ریال به صورت غیر نقدی و بقیه به صورت نقدی می باشد.

وی تاکید کرد: کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در مراکز نیکوکاری و مدارس سراسر استان در جشن احسان و نیکوکاری کمک های مردم نیکوکار جمع آوری شد، ادامه داد: امسال شعار جشن نیکوکاری، بهار همدلی ، شکوه مهربانی ، جشن نیکوکاري بود و این مراسم طی روزهاي 12، 13 و 14 اسفند برگزار گردید.

دشتی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش ،صداو سیما،سازمان دانش آموزی و نیروی مقاومت بسیج در برگزاری هر چه باشکوه تر هفته احسان و نیکوکاری مشارکت کردند، یادآور شد: پایگاههای مدارس در 12 اسفند، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری مساجد و نیروی مقامت بسیج در 13 اسفند و پایگاههای مستقر در نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی آن در 14 اسفند کمک های مردم نوعدوست استان را جمع آوری کردند.

وی تصریح کرد: هدف عمده جشن نیکوکاری ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تلاش مجدانه در راستاي کاهش آلام نیازمندان در سال نو و تعامل با گروههای هدف از جمله مراکز نیکوکاری و خیرین بوده است.

دشتی با بیان اینکه زنگ نیکوکاري با اجراي برنامه هاي فرهنگی ، هنري و آموزشی درکلیه مدارس استان با هماهنگی سازمان دانش آموزي در 12 اسفند نواخته شد، خاطرنشان کرد: 400 هزار پاکت و 250 هزار قلک دانش آموزی در سطح مدارس استان توزیع شده بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مردم نوعدوست استان در سال گذشته بیش از67 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در هفته احسان و نیکوکاری به نیازمندان مساعدت کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی اظهار داشت: كمكهاي نقدي و غیر نقدی جمع آوري شده در جشن نیکوکاری در اسرع وقت بین نيازمندان توزیع شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =