۱۲۵ گروه جهادی استان مرکزی وارد عرصه مقابله با کرونا شدند

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از تلاش ۵۵۰۰ جهادگر در استان مرکزی برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی ؛ با شیوع ویروس کرونا در کشور گروه‌های جهادی شبانه‌روزی با برپایی قرارگاه‌های جهادی و کارگاه‌های تولید ماسک به تامین ماسک، الکل و مواد ضدعفونی‌کننده مورد  نیاز می‌پردازند و در کنار کادر درمان در پشت سنگرهای مقابله با این ویروس با توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی ویروس کرونا، توزیع سبدهای کالا و بسته‌های بهداشتی برای محرومان خدمت می‌کنند.

این روزها با شیوع کرونا در کشور متاسفانه این شادی مردم، فروشندگان، کارگران، کسبه‌ها و غیره با اضطراب و استرس و حتی به تعطیلی و بیکاری آنها هم منجر شد به همین سبب کارگران، فروشندگان و غیره در این روزهای پایانی سال روزهای سختی را می‌گذرانند.

در این روزهای کرونایی و در تب و تاب مبارزه با این ویروس علاوه‌بر فروشندگان و کسبه‌ها قشر ضعیف جامعه هم در تنگنا و سختی هستند به همین سبب مسئولان، خیران و مردم باید توجه ویژه‌ای داشته باشند که در این راستا یکی از مهم‌ترین اقدامات بسیج سازندگی در روزهای پایانی سال توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی برای قشر ضعیف جامعه است.

مقام معظم رهبری در راستای حمایت از قشر ضعیف جامعه در سخنرانی‌های متعدد تاکید کردند و علاوه‌بر مسئولان و حمایت‌های خیران مردم هم باید از نیازمندان و قشر ضعیف جامعه حمایت کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به آخرین اقدامات گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان مرکزی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان  125گروه جهادی با حضور بیش از 5 هزار و 500 جهادگر در نقاط مختلف استان مرکزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

امید محترمی افزود: تمام ظرفیت‌های بسیج و سپاه در مبارزه با کرونا به میدان آمده و بسیج سازندگی سپاه روح الله استان تا برقراری آرامش کامل در سطح جامعه در کنارمردم حضور دارد و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه معیشت اقشار ضعیف جامعه تحت شعاع قرار گرفته به همین سبب بسیج سازندگی سپاه روح الله استان در مرحله نخست در راستای حمایت از معیشت مردم 2 هزار و 500 بسته سبد کالا معیشتی به ارزش 10میلیارد ریال در بین اقشار ضعیف جامعه و نیازمندان توزیع کرد. 

محترمی تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =