شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمدهمچنان ۳۲ نفر

تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه وبویراحمد همچنان ۳۲ نفر اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین از کهگهیلویه وبویر احمد ؛ سخنگوی وزرات بهداشت و درمان گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد که در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری هستند همچنان ۳۲ نفر است.
دکتر جهانپور افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۱۱۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۶۱۶۹ نفر رسید.
وی با بیان اینکه خوشبختانه ۵۳۸۹ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند ادامه داد: متاسفانه این آمار روز به روز در حال افزایش است.
سخنگوی وزرات بهداشت و درمان گفت: متاسفانه ۱۳۵ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند که تعداد درگذشتگان بیماری کووید ۱۹ در کشور به رقم ۹۸۸ مورد رسید.
موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان:تهران: ۲۷۳، مازندران: ۵۹، اصفهان: ۷۵، قم: ۲۹، گیلان: ۴۵البرز: ۱۱۶، مرکزی: ۴۷، سمنان: ۳۳، قزوین: ۲۶، آذربایجان شرقی: ۷۸، یزد: ۴۹، خوزستان: ۲۵، گلستان: ۳۰، فارس: ۳۱، آذربایجان غربی: ۳۴، اردبیل: ۱۹، کردستان: ۲، خراسان شمالی: ۳، کرمانشاه: ۹، هرمزگان: ۶، خراسان جنوبی: ۱۲همدان: ۱۱، کرمان: ۱۹، ایلام: ۷، زنجان: ۲۵، سیستان و بلوچستان: ۱۱، چهارمحال و بختیاری: ۲، بوشهر: ۴، خراسان رضوی: ۶۳ و در لرستان: ۳۵ نفر اعلام شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =