ایسنا:یکی از بستگان امام موسی صدر اعلام کرد که اخبار ‌رسیده حاکی از حضور امام موسی صدر در لیبی است و شاهدان عینی خبر داده‌اند که یک سید لبنانی در خانه‌ای زیر نظر شدید نیروهای امنیتی نگهداری می‌شود.

مهدی فیروزان ـ خواهرزاده امام موسی صدر ـ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب افزود: همه‌ی اخباری که به ما می‌رسد حاکی از حضور امام موسی صدر در لیبی است و افرادی که در زندان‌های لیبی رفت و آمد کرده‌اند ایشان را دیده‌اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس در جلسه‌ای با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و هم‌چنین وزیر امور خارجه، گروهی تشکیل شد که با پی‌گیری و توان مضاعف به دنبال بازگشت امام موسی صدر باشند و در شرایط کنونی چیزی که مشخص است این است که امام موسی صدر قطعا در زندان‌های لیبی هستند و ما هم بهترین فرصتی را که برای بازگشت وی داریم در شرایط کنونی است و مانند گذشته به حیات ایشان اطمینان داریم و این امیدواری را می‌دهیم که هرچه سریع‌تر او را بازگردانیم.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نرگش DE ۱۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
    0 0
    امام موسي صدر متولد ايران و ايراني است چرا از عبارت لبناني براي او استفاده كرده ايد
  • شکاری US ۱۳:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
    0 0
    تو این شرایط و قبل از هر اقدامی که منجر به شهادت سید بشه باید نیروهای کمانویی ایران وارد عمل بشن و سید را نجات بدن..همنجوری جلسه گرفتن و درخواست کردن منجر به حل مسئله نمیشه
  • ماندگار IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
    0 0
    شما را به خدا یه کاری بکنین. همه ما منتظریم. 32 سال غفلت و کوتاهی کافی نیست؟؟؟؟ تا کی باید از این وجود نازنین بی بهره باشیم؟؟؟؟