۰ نفر
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
تولید ماسک توسط بانوان بسیجی در سمنان

مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: بانوان بسیجی در پایگاه‌ها و کارگاه‌ها در حال تولید ماسک و تهیه مواد اولیه بهداشتی هستند.

به گزارش خبرآنلاین از سمنان ؛ با اشاره به اقدامات بسیجیان در مبارزه با کرونا، گفت: یکی از این اقدامات ایجاد قرارگاه زیست محیطی است که نماینده بهداشت و درمان در آن حضور دارد، همچنین حضور فعال بسیجیان که هر روز در این قرارگاه شرکت می‌کنند از آخرین اخباری که هر روز رصد می‌شود.

دیانی با بیان اینکه عمده فعالیت پایگاه‌ها تهیه مواد اولیه بهداشتی و دوخت ماسک پارچه‌ای است، اظهار داشت: این اقدامات توسط پایگاه‌های بسیج در حال انجام است و با فراخوانی گروه‌های جهادی به صورت خودجوش در تمامی شهرستان‌ها استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین شناسایی محسنین و تحویل سبد کالا به ارزش تقریباً ۱۵۰ هزار تومان به افراد نیازمند از دیگر اقدامات خوهران بسیجی بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۲۷۰ پایگاه است که بیش از ۱۰۰ پایگاه به فعالیت‌های مبارزه با کرونا می‌پردازند، گفت: از دیگر اقدامات خواهران بسیجی تهیه و توزیع محلول ضد عفونی بوده است، همچنین این بانوان در فضای مجازی با انتشار نکات بهداشتی، صوتی و تصویری از جمله دعا و توسل برای تقویت روحیه مردم و آرام سازی آنها فعالیت دارند.

دیانی افزود: شناسایی خیرین در جهت کمک به نیازمندان، تهیه بانک اطلاعات از پرستاران و پزشکان و بهیاران بازنشسته در کل استان از دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان بوده است که همگی این عزیزان در صورت نیاز برای مشارکت اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره بر برگزاری کلاس توجیهی برای پرسنل با حضور افرادی از مرکز بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: همچنین در قرارگاه زیست محیطی نیز برای ایجاد نقاهتگاه اعلام آمادگی کرده‌ایم. خوشبختانه مرکز بهداشت و درمان اعلام کرده است که فعلاً بیمارستان‌ها می‌توانند جوابگوی بیماران در زمینه کرونا باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =