توزیع بیش از ۲ هزار قلم کالای بهداشتی میان خانواده‌های شیرازی

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار از توزیع ۲ هزار قلم کالای پزشکی در ۳۰۰ بسته میان خانواده‌های شیرازی خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین از فارس ؛ حجت الاسلام حمیدرضا حدائق، عصر امروز در حاشیه ضدعفونی معابر توسط طلاب با اشاره به فعالیت های قرارگاه تبلیغی عمار در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: کانون فرهنگی مجتمع خاتم الانبیا(ص) یکی از مجموعه های قرارگاه عمار بوده که توزیع بیش از ۲ هزار قلم کالای بهداشتی در میان خانواده ها بخشی از فعالیت های این قرارگاه است.

وی اضافه کرد: طلاب جهادی قرارگاه تبلیغی عمار هر شب در قالب چندین گروه به مناطق مختلف شیراز از جمله قصرالدشت، خیابان قاآنی نو و رحمت آباد رفته و در بخش ضدعفونی معابر و خیابان ها به فعالیت می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز با بیان اینکه هر بسته از اقلام بهداشتی شامل ۵ عدد ماسک، یک عدد دستکش، بروشور و مواد ضدعفونی کننده است، خاطرنشان کرد: طلاب قرارگاه عمار هر شب در قالب ۱۰ گروه به ضدعفونی معابر می پردازند.

وی همچنین در پایان به یکی دیگر از فعالیت های قرارگاه تبلیغی عمار پرداخت و عنوان کرد: توزیع بیش از ۲۳۰ بسته حمایتی معیشتی یکی دیگر از فعالیت های این قرار گاه است که در مجموع بیش از  ۱۲میلیون تومان به همت خیرین به این امر اختصاص داده شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =