نوسازی ماشین آلات دغدغه جدی راهداری استان قزوین

حق لطفی گفت: نوسازی و تجهیز ماشین آلات یکی از دغدغه های جدی در عملیات راهداری است که به تقویت و افزایش توان عملیاتی برای ایمنی راه ها و ارائه خدمات بهتر به مردم کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: این دستگاه به منظور مقابله با بحران و استفاده در شرایط سخت از محل اعتبارات نوسازی ناوگان ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خریده شده است. 
وی اضافه کرد: با اضافه شدن این بیل مکانیکی، امسال در مجموع ۷دستگاه به ظرفیت ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه شد. 
حق لطفی ادامه داد: در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین دارای ۲۸۵دستگاه ماشین آلات است که از این تعداد ۶۲ دستگاه سبک، ۱۰۷دستگاه نیمه سنگین و ۱۱۶دستگاه سنگین است. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، میانگین عمر ناوگان جاده‌ای این اداره کل را ۱۸سال عنوان کرد و افزود: نوسازی و تجهیز ماشین آلات یکی از دغدغه های جدی در عملیات راهداری است که به تقویت و افزایش توان عملیاتی برای  ایمنی راه ها و ارائه خدمات بهتر به مردم کمک می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =