اجاره‌بهای اسفند و فروردین ماه املاک و اراضی سازمان مشمول بخشودگی و اخذ مطالبات سازمان از فعالان اقتصادی نیز به تعویق افتاد

در راستای همراهی با سرمایه‌گذاران و فعالین بخش خصوصی که کسب و کار آنها تحت‌تأثیر تبعات شیوع ویروس کرونا قرار گرفته، با دستور دکتر محمد ولی روزبهان،رییس هیأت مدیره و مدیرعامل و براساس مصوبه هیأت مدیره سازمان، اجاره‌بهای اسفند ۹۸ و فروردین ماه ۹۹ املاک و اراضی این سازمان بخشیده شد.

به گزارش خبرآنلاین از انزلی ، براین اساس کلیه اجاره‌بهای املاک و اراضی که تاریخ سررسید پرداختی آنها در دو ماهه اسفند ۹۸ و یا فروردین ماه ۹۹ است، از معافیت و بخشودگی کامل برخوردار می شوند.

از سوی دیگر چک های بانکی اشخاص مستاجر سازمان که سررسید آنها در این دوره زمانی است نیز به مدت دوماه، بدون اخذ سود بانکی،تمدید و استمهال می گردد.

بر اساس گزارش فوق، معافیت و استمهال در نظر گرفته فوق شامل آن دسته از فعالینی است که در حوزه خدمات گردشگری و یا تجاری در نوار ساحلی،فاز تجارت، حوزه بندری و بخش انبارها و مجتمع بندری کاسپین ، اراضی و یا املاکی را از سازمان اجاره نموده اند.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی برای سرمایه گذارانی که از طریق مزایده یا دیگر روش های قانونی، اقدام به خرید املاک یا غرفه‌های سازمان در مجتمع های تجاری منطقه نموده اند، و سررسید چک های آنها در اسفند و فروردین ماه می باشد نیز بدون دریافت هر گونه جریمه دیرکرد و یا سود بانکی نسبت به استمهال و تمدید چک های آنان به مدت دو ماه اقدام خواهد نمود.

در این ارتباط سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی مورد نظر می توانند از طریق تماس تلفنی با مدیریت مالی سازمان و یا مراجعه در اردیبهشت ماه سال آینده، نسبت به پیگیری، تغییر و تعویض چک ها یا اوراق و تعهدات مالی خود اقدام نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =