نایب رئیس شورای شهر: ورودی‌های همدان به روی مسافران مسدود شود

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: از شهروندان همدانی می خواهیم تا حد امکان از اقوام خود که در خارج از استان زندگی می کنند، درخواست کنند در این شرایط بحرانی به این شهر سفر نکنند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ حمید بادامی‌نجات، در گفتگویی از مردم همدان خواست در شرایط بحرانی فعلی پذیرای مهمان از خارج استان نباشند، وی خاطرنشان کرد: آمار اعلام شده از سوی وزیر ارتباطات مبنی بر مسافرپذیری همدان در بین استان‌های صدر کشور باعث نگرانی مردم این استان شده و انتظار داریم شورای تامین و در راس آن استاندار همدان در این خصوص چاره اندیشی کنند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهند افراد غیربومی وارد همدان شوند و این حداقل اقدام در کنترل شرایط بحرانی شیوع کرونا خواهد بود.

نایب رئیس شورای شهر همدان با اعلام اینکه نظارت مستمر بر هتل ها، مهمانپذیرها و خانه مسافرها نیز باید در دستور کار قرار بگیرد تا در صورت هرگونه تخلف، دستور پلمب آنها صادر شود، افزود: بسته شدن تمامی مراکز گردشگری و اقامتی شهر نیز برای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک بوده است.

بادامی تاکید کرد این خواسته مردم است و سخت گیری در این زمینه باعث خودداری مسافران از هرگونه اقامت در این شهر می شود.

وی اضافه کرد: البته هستند شماری از همدانی ها که در روستاها و شهرهای خارج از استان ساکن هستند و در این ایام برای بازدید اقوام و دوستان به منازل آنها در همدان عزیمت می کنند که این شرایط هم در شیوع کرونا نگران کننده است.

لازم به ذکر است؛ محمد جواد آذری جهرمی در این توئیت که در کانال‌ها و گروه‌های مختلف فضای مجازی دست به دست شد به مردم همدان هشدار داده بود به طوری که متن این توئیت از جذب حداکثری مسافران در همدان خبر می‌داد.

وزیر ارتباطات در این توئیت آورده است: مصرف اینترنت نشان می‌دهد نوروز یک میلیون نفر از تهران بیرون رفتند که نوروز قبل ۴ میلیون نفر بوده‌اند. خروجی قم حدود ۴۰ هزار نفر. هرمزگان، یزد و بوشهر هم خروجی داشتند اما همدان با جذب ۱۰ درصد از کل این جمعیت(حدود ۱۰۰ هزار نفر) بیشترین مسافر را پذیرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسدی CA ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 0
    انشالله کی قرار جلوی مسافران مرگ بگیرید وقتی همه مبتلا شدند