شهردار منطقه ۳ همدان: اخطاریه به متخلفان بهداشتی محوطه «سرگذر» در همدان

شهردار منطقه ۳ همدان گفت: معاون دادستان همدان طی دستوری مقرر کرد عوامل شهرداری همراه با مأموران انتظامی و نماینده صنف میوه و تره‌بار با حضور در محل، ابلاغ نهایی لزوم رعایت بهداشت عمومی و دفع متناسب پسماندها را به کسبه سرگذر ابلاغ کنند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ محمدرضا فیضی‌منش، شهردار منطقه ۳ همدان با اشاره به عدم رعایت قانون مدیریت پسماند و رها کردن ضایعات میوه و تره‌بار در معبر توسط برخی از کسبه بازار سر گذر گفت: با تنظیم صورت‌جلسه، اخطاریه به این دسته از واحدهای تجاری ابلاغ شد زیرا با رهاسازی زباله در فضای عمومی موجب اقدام تهدیدآمیز علیه بهداشت عمومی شده بودند.

فیضی‌منش افزود: با هماهنگی مقام قضائی طی اقدامی مشترک شهرداری منطقه ۳، نیروی انتظامی، اتحادیه میوه و تره‌بار و اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری تعداد ۳۱ نسخه اخطاریه صادر و به کسبه متخلف ابلاغ شد.

شهردار منطقه ۳ اضافه کرد: علاوه بر بازدیدهای میدانی و دریافت تعداد زیادی گزارش مردمی مبنی بر آلودگی محیطی توسط تعدادی از کسبه بازار سرگذر بر آن شدیم تا موضوع را به نتیجه برسانیم.

مدیر منطقه ۳ همدان با اشاره به شرایط خاص کشور و استان در مواجهه با کرونا تأکید کرد: رعایت بهداشت بیش از پیش از  سوی تمام افراد و اصناف ضرورت دارد.

وی در آخر گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب بهداشتی و ایجاد آلودگی توسط برخی از کسبه سرگذر، شهرداری منطقه ۳ بر اساس وظایف ذاتی و قانونی در پایش و دفع پسماندهای پرخطر با استفاده از ظرفیت‌های حقوقی موجود اقدام به ارائه گزارش به دادستان عمومی انقلاب شهرستان همدان کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =