نظارت دقیق تر برمراکز درمانی به خاطر بیماری کرونا

رییس اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: بازدیدهای نوروزی از مراکز درمانی استان قزوین، بخاطر بیماری کرونا، دقیق تر و بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین ؛ دکتر محمدرضا مدبر، رییس اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مطابق روال سال های گذشته، در ایام نوروز ۹۹ نظارت بر مراکز درمانی استان قزوین، بیشتر می شود.
وی ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای همه، در نشست کارشناسان معاونت درمان دانشگاه، تاکید کرد: بازدیدهای امسال با دقت و حساسیت بیشتری انجام می شود. این مقام مسؤول افزود که با توجه به شیوع بیماری کرونا، نظارت ها، بیشتر با در نظر گرفتن دستورالعمل های ابلاغی در خصوص این بیماری خواهد بود.
دکتر مدبر همچنین بر اهمیت رعایت دستورالعمل های ویژه کرونا در خصوص مادران باردار، بیماران خاص، بیماران غیرواگیر، بیماران سرپایی، اطفال و شیرخوران تاکید کرد و گفت: باید در ایام نوروز، نحوه برخورد با مراجعین مختلف دارای با شرایط و علائم مختلف، به دقت بررسی شود تا از ارائه خدماتی مناسب و صحیح به مراجعین در مراکز درمانی اطمینان حاصل شود.
دکتر عبدالله کشاورز، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم بر حفظ آرامش و دقت نظر کارشناسان تاکید کرد و گفت: با تعذیه مناسب، آرامش و خواب اندازه و روحیه بالا، می توان به سلامتی این بحران را پشت سرگذاشت. وی اضافه کرد که سلامتی کادر درمان، ضامن سلامتی جامعه خواهد بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =