رئیس دانشگاه علوم پزشکی: آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان همدان تا ظهر یکشنبه جواب آزمایش ۲۴۳ نفر مثبت اعلام شده که ۱۴۹ نفر از این افراد به صورت کامل بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر رشید حیدری مقدم در گفتگویی با اعلام اینکه اکثر مبتلاین به کرونا ویروس در همدان از گروه سنی بالای ۷۰ سال و پس از آن گروه سنی بالای ۶۰ سال است، خاطرنشان کرد: تست کرونای ۱۹ نفر امروز در استان همدان مثبت بوده که به نسبت روز گذشته که ۲۷ نفر بود روند کاهشی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه در استان همدان از همه موارد مشکوک تست و نمونه گیری گرفته می‌شود و آزمایشات روزآمد و دقیق است، افزود: افزایش و یا کاهش آمار مبتلایان فقط به دلیل مسافرت نیست بلکه تحرکات جمعیتی، بازار رفتن ها، میهمانی و افزایش تماس‌های اجتماعی بین افراد آمار را افزایش و یا کاهش خواهد داد.

دکتر حیدری مقدم با تاکید بر اینکه براساس تحقیقات، علائم ابتلا به این ویروس با سپری شدن ۱۰ روز مشخص می شود، تصریح کرد: از این رو همچنان از مردم می خواهیم توصیه های بهداشت فردی و جمعی را جدی گرفته از رفت و آمد و عیددیدنی پرهیز کنند و تا کنترل کامل این ویروس خطرناک در منازل خود بمانند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =