پاسخ وزارت خارجه به توئیت وزارت خارجه آمریکا: شما به این سوالات پاسخ دهید!

وزارت خارجه ایران پاسخ توئیت وزارت خارجه آمریکا را داد و نوشت به جای فرافکنی به رسانه های خود پاسخ دهید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صفحه رسمی وزارت خارجه ایران در توئیتر در پاسخ به توئیت وزارت خارجه آمریکا نوشت: شما به این سوالات پاسخ دهید!

دستگاه دیپلماسی در صفحه رسمی خود نوشت: «چناچه اتهام وارده از سوی جهانیان به دولت آمریکا در خصوص ویروس کرونا "تئوری های توطئه ساخته شده از سوی ایران" است، جای دوری نروید فقط به بخشی از سوالات مندرج در "گلوبال ریسرچ" پاسخ دهید.»

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    95 0
    نیازی نبود که از وزارت خارجه آمریکا این سوالات را بپرسید. بنده میتونم حتی عرض و طول جغرافیایی مکان نخستین مورد کشف شده ی ویروس کرونا در آمریکا را هم بهتون بدم. آخه پمپیو آدمه که ازش سوال میپرسید؟
    • DE ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
      3 0
      شما مثل مرشد و مرادت مخلوطی هستی از توهمات سیاسی و دینی و اجتماعی و فرهنگی در مورد واقعیات کشور .. آدم وقتی مزد بگیرد که در آمریکا چلوکبابش را بخورد و زندگیش را دیگران تامین کنند تا ماموریت سایبری انجام بدهد ، نتیجه اش همین بلوفها و خالی بندی هائیست که به درد ساده دلان و یا تند روهای داخلی میخورد . راستی شما چرا پرچم آمریکا را کنار گذاشتی ؟؟؟
    • شمس تبریزی IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
      0 0
      مرشدم کیه عزیز دل مامان؟ کدوم چلوکباب؟ بنده اهل بلوف زنی نیستم. مستدل حرف میزنم. شما هم اگر نقدی داری میتونی بیای بگی و من میشنوم. شما تا به حال دیدی که من بگم دیوار تحریم ها ترک خورده یا آب خوردن تان را با برجام حل میکنم؟ حتما نشنیدی. حالا چرا به من میگی بلوف میزنم الله اعلم. کدوم چلوکباب؟ شما چند ماهه که هی از آلمان میای به من متلک میندازی. عزیز من، به جای متلک پرانی تل بده با هم دوست بشیم. به نظرم آدم مودب و نازنینی هستید. حیف نیست که اوقات خوش مان را با دعوای حیدری و نعمتی دولتی ها تلف کنیم؟
  • ناشناس IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    162 0
    چنانچه مدعی کمک به ملت ایران در مبارزه با کرونا هستید ترامپ فرمان لغو تحریمهای مربوط به خرید دارو را حداقل بمدت 6 ماه صادر کند و وزارت خزانه داری آمریکا رسما به جهان ابلاغ نماید