شهر برای تسریع در بازرسی اصناف بلوک بندی شد/ تخلف باعث پلمپ محل کسب می شود

رییس اتاق اصناف یزد گفت: شهر برای بازرسی مستمر بازرسان اصناف بلوک بندی شده، تمام ناظران اصناف در حال بازرسی و کلیه اصناف غیر ضرور موظف به تعطیلی تا ۱۵ فروردین هستند.

علیرضا حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در یزد اظهار داشت: در ستاد مقابله با کرونا یزد دستور داده شد ۴ روز اصناف تعطیل باشند که این کار انجام شد ولی به علت اینکه حلقه بین مردم و جامعه بازار است و خطر انتشار این بیماری از طریق بازارها اتاق اصناف یزد از استاندار درخواست کرد که تعطیلی اصناف تا ۱۵ فروردین ادامه داشته باشد.

حسنی با بیان اینکه رییس جمهور هم تعطیلی ها را تا ۱۵ اعلام کردند، گفت: در استان یزد نیز دستور داده شد اصناف تا ۱۵ تعطیل باشند.
وی با تشکر از همراهی استاندار و فرماندار یزد برای تعطیلی اصناف، گفت: سلامتی و حفظ جان مردم در اولویت امور است و بعد از آن کسب درآمد اهمیت پیدا می کند.
حسنی در برخورد با کسبه متخلف عنوان کرد: شهر برای بازرسی بلوک بندی شده و تمام ناظران اصناف در حال پیگیری امور و بازرسی شهر هستند تا در این شرایط همه گیری بیماری کرونا کسبه اقدام به بازگشایی محل کسب نکنند.

حسنی در خصوص پلمپ واحدهای متخلف گفت: پس از اخطار اولیه چنانچه بلافاصله اقدام به تعطیلی محل کسب نکنند تا ۱۵ فروردین مغازه پلمپ خواهد شد.
رییس اتاق اصناف یزد گفت: بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا در یزد و ستاد بحران استانداری اصناف مربوط به نیازمندی های ضروری مردم باید حتما ۲۴ ساعته دایر باشند و خدمت رسانی کنند و سایر واحدهای صنفی کاملا تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند.
وی به فروشگاه های بزرگ هم توصیه کرد ضمن رعایت صد در صدی بهداشت نسبت به فروش ارزاق ضروری مردم اقدام کنند و از فروش اجناس غیر ضروری خودداری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =