۱۸ محتکر و متخلف سایبری مرتبط با کرونا در سمنان دستگیر شدند

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان گفت: ۱۸ نفر در استان در زمینه تخلفات مرتبط با ویروس کرونا در بخش احتکار اقلام بهداشتی و اخبار جعلی در فضای مجازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: از مجموع ۱۸ نفر دستگیر شده در ارتباط با ویروس کرونا در استان سمنان، ۱۵ نفر در زمینه احتکار اقلام بهداشتی و سه نفر در زمینه تخلفات سایبری و انتشار خبرهای جعلی درباره ویروس کرونا دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان سمنان بیش از ۲۵۶ هزار و ۷۰۰ عدد انوع اقلام بهداشتی شامل ماسک و دستکش با هوشیاری پلیس در استان کشف شد.
وی بیان کرد: از مجموع ۲۵۶ هزار و ۷۸۷ اقلام بهداشتی کشف شده در استان سمنان ۴۸ هزار و ۷۴۷ هزار عدد ماسک و ۲۰۸ هزار و ۴۰ عدد ماسک است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان اضافه کرد: ۶۶۰ لیتر الکل خالص و ۱۳ هزار و ۲۹۷ لیتر محلول ضدعفونی نیز در استان سمنان با هوشیاری پلیس کشف شد.
وی تصریح کرد: ۹۹۳ هزار و ۹۹۰ عدد اقلام بهداشتی مختلف مانند پد الکلی و ژل ضدعفونی کننده دست با همت و تلاش ماموران نیروی انتظامی در استان کشف شد.
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اخلال گران در حوزه سلامت در این برهه حساس که جامعه درگیر ویروس کرونا است با جدیت و قاطعیت برخورد می کند.
طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبتِ مبتلایان به کل جمعیت در رتبه اول قرار دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =