استاندار؛مشکلات بیمارستان خصوصی استان چهارمحال وبختیاری  رفع می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیمارستان پارسیان به عنوان تنها بیمارستان بخش خصوصی استان با مشکلاتی مواجه است که برای رفع آن در سریع‌ترین زمان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی  در بازدید از بیمارستان خصوصی پارسیان با قدردانی از کادر درمان، پزشکان و پرستاران این بیمارستان، اظهار داشت: این بیمارستان ۲۴ تخت از  ۱۰۰ تخت خود را برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص داده که ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: این بیمارستان به تازگی با پروانه بهره‌برداری موقت فعالیت خود را آغاز کرده است که همین موضوع مشکلاتی در خصوص بیمه و تهیه دارو را برای بیمارستان ایجاد کرده است که برای رفع آن پیگیری پروانه بهره‌برداری در اولویت دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

عباسی تصریح کرد:مشکلات بانکی ،تامین پارکینگ ، روشنایی و آسفالت معابر و محوطه بیمارستان نیز از دیگر نیازهای این بیمارستان است که با هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه به زودی انجام می‎شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کادر درمان با ایثارگری خود نقش مهمی در حفط سلامت مردم برعهده دارند، افزود: از پرسنل بیمارستان‌های دولتی و به ویژه بخش خصوصی که اعلام آمادگی برای پذیرش و خدمات رسانی به بیماران کرونایی داشته اند قدردانی می‌کنم.

عباسی در ادامه با بیان اینکه سیاست کلی دولت، حمایت از بخش خصوصی است، تصریح کرد: اگر از بخش خصوصی حمایت نکنیم، به بخش دولتی فشار مضاعفی وارد می شود و سرمایه گذاری‌های بعدی در این حوزه انجام نمی‌گیرد.

وی افزود: اعتقاد داریم که بخش خصوصی را به گونه ای حمایت کنیم که احساس نکند دولت رقیب او است، بلکه دولت با او همراه است و باید بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که خرید راهبردی خدمات با رقابت بخش خصوصی شکل بگیرد و سرمایه‌گذاری در این بخش تقویت شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =