اقدامات پلیس سمنان در مقابله با کرونا و خدمت به مردم چشمگیر است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا فعالیت و برنامه های پلیس سمنان در مقابله با بیماری کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تلاش همکارانم طی ۲۴ ساعت گذشته ، ۱۵۱ هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سردار "محمد رضا مقیمی" در حاشیه سفر یک روزه خود به سمنان نوروز را از سنت های کهن ایران زمین با قدمتی بالا دانست و گفت: عید امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با محدودیت هایی روبرو شد که کنترل و مهار آن همکاری مردم و همه نهادها را می طلبد.

وی، تامین نظم و امنیت اجتماع در شرایط  مختلف را وظیفه مهم پلیس دانست و گفت: این ماموریت در سال جاری همراه با برنامه های پیشگیرانه کرونا ویروس به خوبی در حال انجام است.

سردار مقیمی با اشاره به اقدام و فعالیت های جهادی و ایثارگرانه ماموران انتظامی در محدودسازی این میهمان ناخوانده، گفت: بحمدالله وضعیت استان سمنان در این خصوص با تلاش همکارانم بسیار مطلوب و ستودنی است.   

این مقام ارشد ناجا، اقدامات نظارتی و کنترلی پلیس در حوزه بهداشت و مقابله با محتکران و قاچاقچیان در این ایام را موثر و مجدانه توصیف کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۱ هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان و محتکران اقتصادی کشف شده است .

وی به اهمیت توجه مردم به توصیه های بهداشتی کارشناسان از جمله در خانه ماندن و پرهیز از سفر اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار ماموریت های ذاتی خود در این بازه زمانی، در زمینه همکاری با وزارت بهداشت و دستگاه های امدادی و درمانی نیز فعال و گسترده عمل کرده است.

سردار مقیمی، گندزدایی معابر توسط یگان های ویژه سراسر کشور، همکاری بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا و نقش آفرینی ایثارگرانه همکاران در کنترل ورودی ها و خروجی های شهرها را از جمله اقدامات درخشان پلیس در عملیات ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن قدردانی از همکاران جهادگر خود در فرماندهی انتظامی استان سمنان، ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله و با همراهی بیشتر مردم به زودی سلامت کامل به میهن اسلامی و مردم عزیز کشورمان باز خواهد گشت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =