اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال وبختیاری

سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری از اجرای این طرح هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح با هدف کنترل شیوع کرونا ویروس از هشتم فروردین‌ماه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جعفر مردانی هفتم فروردین در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف کاهش تماس افراد، حذف تجمعات، کاهش ترددهای غیرضروری برای کنترل شیوع کرونا ویروس از هشتم فروردین‌ماه اجرا می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از تاریخ اجرای این طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با شدت بیش‌تری انجام و از ورود افراد غیر بومی به استان و شهرستان‌ها جلوگیری می‌شود، اگر خودرویی اصرار بر ورود به استان را داشته باشد خودروی شخص به مدت یک‌ماه توقیف و ملزم به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی است.
وی با توصیه به مسافران حاضر در چهارمحال و بختیاری، گفت: این افراد هرچه سریعتر استان را ترک کنند تا در روزهای آینده برای آن‌ها مشکلی به وجود نیاید، همچنین هم‌استانی‌ها نیز از ترددهای غیرضروری به سایر شهرستان‌ها نیز خودداری کنند.
مردانی تأکید کرد: تمامی مدارس، بوستان‌ها، مراکز تفریحی توریستی، هتل‌ها، مهمانپذیرها، مکان‌های ورزشی، اصناف غیرضروری، تجمعات رسمی و غیررسمی و ... تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری هم‌چنان در چهارمحال و بختیاری تعطیل است.
سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جابجایی مسافران بین شهرستانی تنها توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، مراکز عرضه محصولات بهداشتی، مواد پروتئینی، میادین میوه و تره‌بار، مراکز بهداشتی درمانی، مراکز توزیع مایحتاج  عمومی مردم، مراکز تعمیر خودرو و وسایل منزل در این ایام بدون تعطیلی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
مردانی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری جزو ۵ استان برتر در اجرای طرح غربالگری کرونا ویروس است و حدود ۸۳ درصد مردم در این طرح شرکت کرده‌اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =