تلویزیون به «قصر شیرین» هم رحم نکرد/ممیزی به موسیقی متن رسید

در ادامه سانسور فیلم‌های سینمایی ایرانی در تلویزیون «قصر شیرین» هم با سانسور مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعتی پیش فیلم «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی از شبکه سوم سیما پخش شد و سانسور یکی از مهمترین سکانس‌های آن واکنش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت

نکته عجیب دیگر درباره ممیزی فیلم «فصر شیرین» سانسور موسیقی متن فیلم و جایگزینی بخش‌هایی از آن با یک موسیقی انتخابی از سوی پخش شبکه سوم سیما بود.

موسیقی متن این فیلم ساخته امین هنرمند در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین شده بود.

در روزهای گذشته سانسور «هامون»، «سرخپوست»، «پینوکیو و عامو سردار» و همچنین سانسور سریال‌های ساخت تلویزیون به خصوص «پایتخت» و برنامه «دورهمی» واکنش‌هایی را به دنبال داشته است.
 

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاس IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    16 0
    متاسفم که تو این مملکت بدنیا اومدم و مجبورم ... اینجا زندگی کنم...
  • سینا IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    12 0
    در همه ی کشورها به مرور زمان فضا آزادترمی شود ولی در کشور ما برعکس است، بدتر میشود، سخت گیری هایی میبینیم که ابدأ حتی یک درصدش هم واجب نیست، من نمیدونم این ها در صدا و سیما کیا هستند و طرز فکرشان چیست ، قبلأ اینجوری کمتر بود الان عجیب سانسور می کنند، جوری که آدم زده میشه از دیدن تلویزیون ، من وقتی دیدم فیلم سرخ پوست اونجور عجیب سانسور کردند قسم خوردم به مقدسات فیلم و سریال نبینم تلویزیون کشورو،به ما شدید توهین میشه، نمیدونم اینها میفهمن؟ فیلم های خارجیم که نصفش سانسور پخش میکنن، امیدوارم اینایی که جدید اومدن و اینجور شدید سانسور یا مجری بیکار میکنند و به شعور مخاطب توهین شدید می کنن زودتر بروند انشاءالله. چون ضربات شدیدی به کل سیستم میزنن با نارضایتی که برای ملت فراهم می کنند.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    4 0
    اصلا مخاطب داری که سانسور هم میکنی =))